Recenze a zkušenosti přímo z provozu

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
jaryn
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: pát 07 úno 2014, 17:46
Bydliště: Varnsdorf

Recenze a zkušenosti přímo z provozu

Příspěvek od jaryn » pát 21 úno 2014, 12:26

Jsem podle všeho jeden (ne-li jediný) z mála "civilů", kteří Sectora mají. Kromě mě vím jen o dvou autoškolách v Praze. Přikládám odpověď vedoucího v jedné z nich. Poptával jsem nějaké recenze a zkušenosti při výběru motorky na dojíždění do práce a na naučení synka. Popravdě, níže uvedený dopis rozhodl ve prospěch Kymca, "Kamily", jak Sectora překřtila moje nejoblíbenější manželka.

"Dobrý den, rád Vám odpovím a snad i poradím,

tento motocykl mám ve své autoškole již čtvrtým rokem. Problém byl jen při přebírání nového motocyklu přímo v prodejně, kde byl předtím smontován a připraven. Doporučuji Vám, abyste se nenechal odbýt prodejcem a při převzetí se na motocyklu projel a nebjte se za něj "vzít" dá si hodně líbit. Od koupení a vybavení druhým ovládáním jsem s tímto motocyklem neměl sebemenší problém, i když na něj někteří hledí skrz prsty. Ale nebojte se, motorka je jednoduchá, bez el. vstřikování, klasický motocykl vybavený el, startérem a i našlapovací pákou. Nechci dělat reklamu, ale zodpovědně mohu říct, že v náročných podmínkách autoškoly, kde se na něm vystřídá řada a vystřídala již řada žáků, kteří v 15 letech o motorkách vědí jen to, že je chtějí řídit, nemám s motorkou vůbec žádný problém. Je to jednoduchý motocykl vhodný pro začátečníky, ale užijí si i pokročilí řidiči, motor je živý, akcelerace překvapí a pokud si necháte motorku zpřevodovat do rychla, udiví Vás i jeho rychlost, kde není problém udržet na dálnici rychlost kolem 110 km/h, ale dá se i víc.Spotřeba benzinu je minimální a dá se srovta s provozem Babety, opravdu při nejdvětším náporu v létě tankuji za jeden měsíc jeden a půl plné nádrže a to na ní probíhá výcvik.

Ze své zkušenosti Vám ji mohu doporučit, je spolehlivá a i když jsou samozřejmě atraktivnější motorky, tento typ je příjemný, rychlý, spolehlivý a úsporný, dá se pohodlně ovládat i v terénu, k čemuž Vám pomohou nastavitelné zadní pružiny.

Velmi zajímavá je kuoní cena, já jsem tuto motorku kupoval za nabídnutou cenu 42.000,-Kč, když jsem prodejci oznámil, že je to do autoškoly, dostal jsem slevu od firmy Kymco 4.000,-Kč. Současná cena, alespoň tady u nás se pohybuje v této relaci, kterou jsem dostal já do autoškoly. Cena srovnatelné motorky Jawa 125 je 72.000,-Kč !!!, což opět ve srovnání třeba s hondou je přemrštěné, podle mě.

přeji Vám hodně ujetých kilometrů a spokojenost, pokud se rozhodnete pro tuto motorku.

František Malecký"
Bůh mi dal všechno co jsem chtěl...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4311
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 21 úno 2014, 14:02

Dovolím si přidat jeden snímek Sectora:
Obrázek

a z modelů Kymco 125 ccm v aktuální nabídce:

Zing II - 8,6 kW, 109 km/h, 70.000 Kč

Pulsar - 7,5 kW, 95 km/h, 48.000 Kč
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9445
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pát 21 úno 2014, 18:46

Mě se to líbí a docela rád bych se na tom svezl. Ale asi by se to pode mnou ztratilo :? :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět