Úvod
Re: Úvod
Díkes. Tak já teda něco napíšu,aby se neřeklo,že jsem prudil a nenapsal ani písmenko.
Na Zoidbergovi jsem najezdil zatím jen 250km a už jsem si na něj zvykl Takže už můžu napsat nějaké ty postřehy.
Postřeh první: Je to Downtovn s jinýma plastama a sedadlem.
Postřeh druhý: Rozjezd je tragickej - nevím jestli je to dáno elektronikou,převodem, válečkam nebo čím jiným,ale troufnu si říct, že moje pajda je z 0 na 25kmh možná rychlejší. Ale jakmile motor dosáhne těch 5,6 tisíc otáček je to jakoby zaplo turbo-zátah a hravě dosáhne 100. Mezní rychlost na rovince je těch 110,112 (se mnou) a z kopečka není problém překonat 125km/h. Jak jsem už psal byl jsem se Zoidbergem na Klínovci, kde se jede z Jáchymova v kuse furt do kopce a během cca 8km se zdolá 800 výškových metrů a tam se Zoidberg ukázal v pravým světle. I v tom největším krpálu hrdině držel 70Km/h.
Postřeh třetí: Je s ním větší zábava. Je užší,lehčí, skvělá manévrovatelnost,kruháče se s ním jezdí samy:-) Pravý opak toho parníku co mi stojí v garáži.
Postřeh čtvrtý: Přijel jsem prvně k pumpě,akorát začala blikat rezerva. Do nádrže se vešlo ještě 10litrů benzínu. Aktuálně jsem najel cca 250km a zatím ubylo jedno políčko na ukazateli - takže spotřeba bude nízká. Kolik ???? Nevím zjistím.
Na Zoidbergovi jsem najezdil zatím jen 250km a už jsem si na něj zvykl Takže už můžu napsat nějaké ty postřehy.
Postřeh první: Je to Downtovn s jinýma plastama a sedadlem.
Postřeh druhý: Rozjezd je tragickej - nevím jestli je to dáno elektronikou,převodem, válečkam nebo čím jiným,ale troufnu si říct, že moje pajda je z 0 na 25kmh možná rychlejší. Ale jakmile motor dosáhne těch 5,6 tisíc otáček je to jakoby zaplo turbo-zátah a hravě dosáhne 100. Mezní rychlost na rovince je těch 110,112 (se mnou) a z kopečka není problém překonat 125km/h. Jak jsem už psal byl jsem se Zoidbergem na Klínovci, kde se jede z Jáchymova v kuse furt do kopce a během cca 8km se zdolá 800 výškových metrů a tam se Zoidberg ukázal v pravým světle. I v tom největším krpálu hrdině držel 70Km/h.
Postřeh třetí: Je s ním větší zábava. Je užší,lehčí, skvělá manévrovatelnost,kruháče se s ním jezdí samy:-) Pravý opak toho parníku co mi stojí v garáži.
Postřeh čtvrtý: Přijel jsem prvně k pumpě,akorát začala blikat rezerva. Do nádrže se vešlo ještě 10litrů benzínu. Aktuálně jsem najel cca 250km a zatím ubylo jedno políčko na ukazateli - takže spotřeba bude nízká. Kolik ???? Nevím zjistím.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Úvod
Nastal čas napsat další postřehy. Včera jsem dotankovával a spotřeba je někde kolem 3 litrů a to musím říct že Zoidberga nešetřim a furt valim plný knedlík.
Samostatná kapitola jsou světla. Nejdřív jsem si myslel, že Soník má rozbitou žárovku,protože svítí jen levý světlo. Ale pak jsem přišel na to že soudruzi v Taivanu to stvořily tak, že levý světlomet je potkávací a pravý je dálkový,takže jakmile přepnu na dálkový,levý světlo zhasne a obráceně.
Samostatná kapitola jsou světla. Nejdřív jsem si myslel, že Soník má rozbitou žárovku,protože svítí jen levý světlo. Ale pak jsem přišel na to že soudruzi v Taivanu to stvořily tak, že levý světlomet je potkávací a pravý je dálkový,takže jakmile přepnu na dálkový,levý světlo zhasne a obráceně.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9445
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Úvod
Napiš proč se K-XCT pojmenovalo Zoidberg, jinak mě tohle vlákno absolutně nezajímá a hodlám ho bojkotovat, tak jako bojkotuju mytí nádobí.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Úvod
Dneska jsem trochu cestoval, když jsem Datlíkovi kupoval TZ. A tachometr mi ukázal 1000km co ho Soník vlastní. Hned jsem dotankoval do plna a podle záznamů Zoidberg papká přesně 3l na 100km
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Úvod
Dlouho jsem níc nepísl, tak to napravím.
Jarní startování proběhlo na výbornou, okamžitě naskočil, ale po 3 vteřinách chcípl na druhý pokus už nechcípl
Páč jsem měl XC mimo provoz jel jsem se Zoidbergem na delší výlet - cca 260km.
Na dálnici hrdinně držel 115km/h kopec nekopec a všeobecně musím uznat, že bych se s ním nebál jet přes celou republiku, ikdyž mi chyběla možnost si trochu natáhnout nohy a pak taky ta ochrana před nepřízní počasí - turistický plégo je turistický plégo.
Na budíku svítí 3000km
Jarní startování proběhlo na výbornou, okamžitě naskočil, ale po 3 vteřinách chcípl na druhý pokus už nechcípl
Páč jsem měl XC mimo provoz jel jsem se Zoidbergem na delší výlet - cca 260km.
Na dálnici hrdinně držel 115km/h kopec nekopec a všeobecně musím uznat, že bych se s ním nebál jet přes celou republiku, ikdyž mi chyběla možnost si trochu natáhnout nohy a pak taky ta ochrana před nepřízní počasí - turistický plégo je turistický plégo.
Na budíku svítí 3000km
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Úvod
Dlouho jsem nic nepsal, tak to napravím.
Aktuálně je na budíku lehce přes 7000. No není to moc, leč jako doplňkové moto ....
Zoidberg šlape na výbornou, startuje na první, hniloba žádná, akorát vloni v létě prdla žárovka v zadním blinkru. Výměna trvala asi 5minut ale bo tam byla nějaká debilní žárovka, tak chvilku trvalo než na objednávku přišla a stála asi 90kč.
Spotřeba se mi pohybuje kolem 3 litrů, ale já ho kluka nešetřím,dávám mu furt plnej
Všiml jsem si že maximálka se postupně snížila asi o 5km/h na 110 na rovince, to ale připisuju na vrub řemenu. Z kopce se to dá přetočit až na 125
Dobré momenty jsou s místním kolegou, který vlastní Forzu. To se spolu naháníme jako dva šulíni a neexistuje aby mi ujel
Aktuálně je na budíku lehce přes 7000. No není to moc, leč jako doplňkové moto ....
Zoidberg šlape na výbornou, startuje na první, hniloba žádná, akorát vloni v létě prdla žárovka v zadním blinkru. Výměna trvala asi 5minut ale bo tam byla nějaká debilní žárovka, tak chvilku trvalo než na objednávku přišla a stála asi 90kč.
Spotřeba se mi pohybuje kolem 3 litrů, ale já ho kluka nešetřím,dávám mu furt plnej
Všiml jsem si že maximálka se postupně snížila asi o 5km/h na 110 na rovince, to ale připisuju na vrub řemenu. Z kopce se to dá přetočit až na 125
Dobré momenty jsou s místním kolegou, který vlastní Forzu. To se spolu naháníme jako dva šulíni a neexistuje aby mi ujel
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4311
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Úvod
Řekl bych, že u osminky je člověk na výkonovém limitu stroje co by dup A tak v přímém srovnání dvou skutru hrají velkou roli řidičské dovednosti a taky srovnání hmotností stroju a jezdcu. (Pardon, neumí to dlouhé "u")
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Úvod
Aktuální stav 10000, však jsem psal že na něm moc nejezdím. Asi před měsícem jsem dostal takovej záchvat že bych ho prodal - když se na něj jen práší. Tak jsem se jen zmínil, že zvažuju prodej za 65. S tím že bych šel i na 60. No psalo mi snad 20 lidí a jeden napsal že mi dá 70 když si pro něj následující den přijede. No ale pak jsem si řekl, že prachy nepotřebuju a mají mi ležet někde na účtě? Tak jsem všechny poslal k šípku. Kluk dostal nový gumy (stará zadní bez vzorku, na přední sice vzorku dost ale střecha jako prase - nejspíš dvousměsovky) , vyměnil jsem olej, brzdovku, fridex, olej ve vidlích, filtry a zrevidoval stav variátoru řemene a spojky. Takže mám zas nový stroj
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500