Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2584
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Mamka mě 10 let přemlouvala,aŤ si ji vezmu,že stejně už jezdit nebude. Nakonec jsem před 5ti lety souhlasil a vzal si ji. Maminka mi před 2ma lety zemřela a jelikož mi v garáži překážela šla v loni pryč. Pán ji koupil za 6000.-Kč a byl šťastný jako blecha.
Slyším na jméno RUDA
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Jj, tu fotku si asi pamatuju.
Vyzvednul jsem balíček se součástkama. Už jsem vše smontoval.
Teď zbývá vyřešit výbrus a motor bude po malé GO (nepůlil jsem motor a neměnil ložiska, která jsou v pořádku).
Vyzvednul jsem balíček se součástkama. Už jsem vše smontoval.
Teď zbývá vyřešit výbrus a motor bude po malé GO (nepůlil jsem motor a neměnil ložiska, která jsou v pořádku).
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Tak jo, jedeme dál. Pustil jsem se do rozebrání zadních per. Babeta nemá klasické olejové tlumiče, ale jakési pseudoodpružení.
Problém je ve vedení tyčky, která má zajistit, aby pružina chodila přímým směrem. To se děje chvilku ze začátku, než se plast uvnitř suspenzoru vyběhá a přestane plnit svoji funkci.
Důvod? Tyčka je krátká.
Řešení? Koupit nové suspenzory, nebo si poradit sám.
Protože je zima, na baráku se nedělá a já se nudím, tak si poradím sám.
Tyčka se pořídí delší, nerezová. Vnitřek suspenzoru na soustruhu odvrtá a vyvložkuje polyamidem.
A zase to pošlape
Problém je ve vedení tyčky, která má zajistit, aby pružina chodila přímým směrem. To se děje chvilku ze začátku, než se plast uvnitř suspenzoru vyběhá a přestane plnit svoji funkci.
Důvod? Tyčka je krátká.
Řešení? Koupit nové suspenzory, nebo si poradit sám.
Protože je zima, na baráku se nedělá a já se nudím, tak si poradím sám.
Tyčka se pořídí delší, nerezová. Vnitřek suspenzoru na soustruhu odvrtá a vyvložkuje polyamidem.
A zase to pošlape
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Tož dneska dorazily nové galusky. Za sedm kil dva pláště, dvě duše i s ventilkama a poštovné.
Tohle na skútra nepořídíte
.
Tohle na skútra nepořídíte
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Krom kratickych jizd po meste, je prakticke vyuziti mizive... jedine Ty na Manetovi a mlada na Babe
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
8km do práce a zpět.
Svět objet nehodlám
.
To je jedna věc a druhá? Ty si nehraješ?
Svět objet nehodlám
To je jedna věc a druhá? Ty si nehraješ?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Ne, že bych Ti to nepřál... každé kutilství je chvályhodné a rozvíjí Tvůj rozum i dovednosti. Jen se tak zamýšlím nad tím, jestli ta investice (času i peněz) nemohla být efektivnější. Buď rozchodit nějakou jednoduchou spolehlivou 125ku, která už přece jen dokáže obstojně plynout se silničním provozem nebo opřít své aktivity do Tengaiky (vím, psal jsi, že na ní taky děláš), event. ji vyměnit za nějaké "cestovnější" endurko, které uspokojí Tvé terénní choutky a přitom může lépe fungovat i na naše silniční vyjížďky
Zkrátka Babetta, byť v perfektním technickém stavu, bude stále "jen" Babetta, kterou na silnici vše předjíždí (pokud to jde) nebo na ni nadává (pokud předjet nelze)... dokonce i cyklista si na ni po rovině a samozřejmě z kopce troufne
Takže Mildo, vůbec nic ve zlém, naopak máš můj obdiv
... jen si říkám, že to nadšení a nasazení mohlo mířit k efektivnějšímu cíli 
Zkrátka Babetta, byť v perfektním technickém stavu, bude stále "jen" Babetta, kterou na silnici vše předjíždí (pokud to jde) nebo na ni nadává (pokud předjet nelze)... dokonce i cyklista si na ni po rovině a samozřejmě z kopce troufne
Takže Mildo, vůbec nic ve zlém, naopak máš můj obdiv
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Milošu, dá se sehnat leštěná nerez tyčovina v tolerancích tuším h9, ta by mohla vydržet slušně dlouho ... na tu tyčku do tlumiče. Myslím, že by mohla posloužit podobně jako tvrdochrom, ikdyž té tvrdosti samosebou nedosáhne ... jen že by se nemusela tak rychle opotřebit?? ..hm

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Mojdo, já třeba Babettu proháním po naší vesničce a občas do vedlejší 7km vzdálené dědiny za kámošem. Je to jiné svezení, hlavně s Jetkou na hlavě si to při pomalé jízdě vychutnávám jinak, to souznění s pozorováním okolí je bomba 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Mojdo, chápu tvoje rozpoložení, ale díváš se na to jen že svého úhlu pohledu a proto ti to nejde do hlavy
.
Najdi mi prosím tě skútra za 3000,- do kterého investuju 3000,- a je jako nový. Hned ho koupím.
Nedojíždím do práce 30km, mám to kousek a Babetu můžu strčit do stojanu na kolo.
Že se povleču? Těch 8km při spotřebě do 2l mě nezabije. Jízda přes Blansko stejně připomíná pomalé popojíždění.
Nemyslím si, že bych zvolil špatně
.
Najdi mi prosím tě skútra za 3000,- do kterého investuju 3000,- a je jako nový. Hned ho koupím.
Nedojíždím do práce 30km, mám to kousek a Babetu můžu strčit do stojanu na kolo.
Že se povleču? Těch 8km při spotřebě do 2l mě nezabije. Jízda přes Blansko stejně připomíná pomalé popojíždění.
Nemyslím si, že bych zvolil špatně
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Přesně tu mám v úmyslu použít, Honzo
Hlavní je utěsnit vodítko, aby se na třecí plochy nedostával prach. Originálni suspenzor je jeden velký konstruktérský omyl
Hlavní je utěsnit vodítko, aby se na třecí plochy nedostával prach. Originálni suspenzor je jeden velký konstruktérský omyl
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Milošu. K těm tlumičům. Otec řešil jiný problém. Když naložl rybářskej baťoh, a jiný krámy na ryby, svojí maličkost tak při lehkém hupu na silnici mu zadní kolo drhlo o blatník. Tak tam naoperoval tlumiče z fichtla a jezdí to už dlouhá léta.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
No jo, ony ty lahváče v batohu něco váží 
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Mildo, mas pravdu. Taky jsem se na ni po Brne neco nahrkal. Jen bych dnes uvedomele daval piditrasy na kole... jen to prevlekani 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
A další důvod byl ten, že chodím na směny.
Ranní na kole úplně v pohodě. Do práce z kopce, po práci odpoledne stejně ještě něco kutím doma. Z odpolední a noční už je to problém.
Vyfuňet kopec a jít spát? To nejde.
Ranní na kole úplně v pohodě. Do práce z kopce, po práci odpoledne stejně ještě něco kutím doma. Z odpolední a noční už je to problém.
Vyfuňet kopec a jít spát? To nejde.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210