Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm + sytič

Upravovali jste své Kymco? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm + sytič

Příspěvek od koudelka » ned 01 lis 2015, 22:57

Zdravím pánové.
Mám 2 dotazy:
1. Máte někdo zkušenosti se sportovní indukční cívkou?
Např.: http://www.skutry-malsice.cz/baotian/za ... ml#content
Opravdu se zlepší startování za studena? Zkrátí se doba, než je skútr schopen jízdy? Někdy čekám skoro 10 min, než se rozjede.
2. Vyplatí se investice do válce 72 ccm? Jedná se mi o zvýšení výkonu do kopce, rychlost neřeším. Měnit hlavu, karburátor nebo nějaké přetryskování nechci. Cenově se mi líbí tento válec:
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... ml#content
3. Manuální sytič - zkušenosti a doporučení nějaké sady?

Nechci do toho moc investovat, využívám Agilitku jen po městě, kde jezdím do kopce...na výlety mám jiné motorky.

Moc děkuji za reakce :)
Naposledy upravil(a) koudelka dne čtv 05 lis 2015, 18:54, celkem upraveno 2 x.
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od jouza74 » pon 02 lis 2015, 07:20

Čekat 10 min. než se ohřeje a je schopen jízdy? Tak to vypadá na mrtvý sytič.
Ta cívka trošku pomoci může, ale zázraky bych nečekal.
Samotnou výměnou válce si sice trošku výkonu přidáš, leč bez přetryskování a dalších úprav to bude na úkor životnosti motoru. Já bych do tohoto řešení nešel. Když zvyšovat objem, tak to chce vyměnit i ojnici s klikou, otevřít sání, min. přetryskovat karburátor a nakonec je potřeba i jiný prostupnější výfuk. O přenastavení, spíše výměně variátoru nemluvě.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od HonzaH » pon 02 lis 2015, 07:48

To slyším poprvé, že by někdo musel čekat 10 min aby dostatečně prohřátý motor tahal .. tam bude fakt něco "mrtvého".
Skok z 50 ccm na 72 je nárůst kubatury o 44% !!! ... určitě bych to bez kliky a ojnice neriskoval. Všechno ostatní se točí, to by to zvládnout mohlo, ale právě klika a ojnice se ti brzo vysypou. Navíc, jak píše Jouza to bez dalších dílčích kroků (přetryskování, otevření sání, výfuk..) nemá moc smysl. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od Rosi45 » pon 02 lis 2015, 08:18

Na Simsony se dával sedmdesátkový válec a klika s tím neměla problém. Stačilo o zub jiné primární kolečko a větší hlavní tryska. I já si to pořídil, ale už na to nedošlo.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od koudelka » pon 02 lis 2015, 12:40

Pánové, děkuji za názory.
Ten 72 ccm válec mě lákal z důvodu, že se nemusí dávat jiná hlava a další úpravy motoru..., i když vím, že by to trochu pomohlo. Jiný výfuk si myslím není u 4t nutný, nemá takový vliv na výkon, jako u 2t.
Čekání na to, kdy je skútr schopen jízdy, je závislé na počasí...pokud je teplo, je to otázka cca 3 minut...při chladnějším počasí to trvá skoro 10 min. Prý je to normální, i zde se to tu probíralo...jen jsem si říkal, jestli by to jiná cívka nezlepšila...
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od mulah » pon 02 lis 2015, 20:09

Jak píše Jouza, to budeš mít v řiti sytič. Já mám stejnou agilitu a i v mrazu, po nastartování hned jela. Jó samo,že trochu škubala ale po řekněme 20 metrech už jela jak za tepla. No a kdyby jsi chtěl tuningovej výfuk, tak mám jeden zbytečnej nerezovej LeoVince. Výkon poskytuje značnej - ale jen akustickej :-)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od jouza74 » pon 02 lis 2015, 20:43

Tak pod to se podepíšu. Masakrální záležitost v padesátkovém vydání.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od koudelka » pon 02 lis 2015, 23:13

Opět díky za komentáře :)
O laďáku jsem kdysi uvažoval...čistě z estetického hlediska...za kolik by jsi ho případně prodal? Blíží se ty Vánoce...něco bych alespoň pod větvičkama našel... :D
S tím sytičem se budu asi muset poprat...v servisu mi říkali, že je to u 4t normální...nalezené diskuse mi to i potvrdili..., že by ten sytič zlobil více lidem?
Můžete nějaký doporučit nebo je jedno, od koho je, jen když je určen pro můj typ motoru?
Např.: http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-a ... ellorto-1/
Nebo: http://www.autom.cz/automcb/Sytic-autom ... he-d65.htm

Děkuji.
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od jouza74 » úte 03 lis 2015, 06:20

Hele šel bych podle typu motoru. Jak to tak kolem sebe pozoruju, klidně bych tuhle automatickou fičuru připsal na seznam spotřebního materiálu mezi gumy, filtry, destičky atd.. Já ho musel měnit na Vitalitce taky tuším po 9000km.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od koudelka » stř 04 lis 2015, 18:45

Tak jsem našel třeba tento sytič:
https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 10603.html

Zkusím ho vyměnit a uvidím, zda se zkrátí čekání na rozjezd... :)

Válec asi ponechám původní, budu se dál plazit do kopce :D Kupovat silnější skútr se mi zatím nechce, neměl bych pro něj využití...pro lítání po městě tento stačí...jen ty kopce, no...
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od mulah » stř 04 lis 2015, 22:26

Hele, a co místo automatickýho sytiče dát manuální ??? Otevřeš /zavřeš si ho jak potřebuješ a cenový rozdíl je minimální.
A k tomu Leoši, dobře si to rozmysli. Já když občas ráno v 5 vyrazil do práce, tak jsem jenom čekal kdo co po mě z okna hodí, neb půlka sídliště určo měla budíček. Já zajdu někdy do garáže, najdu ho, vyfotím ti ho (má pár oděrek) a třeba se nějak domluvíme. Za draho to nebude tohle je přesně on
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od koudelka » čtv 05 lis 2015, 00:16

O manuální sytiči také přemýšlím, když se ten automatický tak často porouchává...máš s nějakým zkušenost?
Tento typ výfuku se mi vždy líbil..., ale nikdy jsem ho neslyšel v akci... :) Budit sousedy asi není dobré...zvážím to tedy... :D
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm

Příspěvek od HonzaH » čtv 05 lis 2015, 07:08

Mám pocit, že Jakattara tady někde dával odkaz na video, kde svoji Agilitku vytunil podobným, ne-li stejným, laďákem, bylo to tam i slyšet. Netvrdím ovšem, že Vencovo výfuk není dodatečně doladěný nějakým šroubovákem (průrazy v přepážce), když to tak kraváluje?? Zkus pohledat nebo se přímo zeptat přes SZ Jakattary :wink: Nebo se můžeš mrknout na TvojeTrubka, třeba tady, pro představu. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
koudelka
Už mám víc než deset
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25 led 2011, 16:08
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm + sytič

Příspěvek od koudelka » čtv 05 lis 2015, 18:51

Díky za odkaz :)
Našel jsem i toto video: https://www.youtube.com/watch?v=TMWzgUtoxIE

Zvuk mi přijde celkem v poho, ale může to být ovlivněno záznamovým zařízením... :)

Petrovi (Jakattara) napíšu, už mi jednou pomohl, když mi nefungovalo CDI, na Kymco je odborník :yes:

Díval jsem se po manuálním sytiči, docela by se mi líbila tato páčka s delším bovdenem a uchytit jí někde u řidítek:
https://www.skutry-levne.cz/nabidka-nah ... 89388.html

a k ní tuto sadu:
https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 23429.html

Máte někdo s manuálním sytičem zkušenosti, můžete nějaký doporučit?
Děkuji.
Kymco Agility 50 One, Honda Transalp XL 650V (prodán), ČZ 180/487.3 a Jawa 350/634

http://kymco.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorkari.cz/profil/koudelka_v" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Agility 50 One - sportovní ind.cívka a válec 72 ccm + sytič

Příspěvek od mulah » pát 06 lis 2015, 17:35

Tak s tím ti neporadím. Osobně si myslím, že je to úplně jedno kterej vezmeš. Na manuálním sytiči se prakticky nemá co podělat.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět