Kymco Vitality potřebuju poradit
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Pratelné filtry jsou jen KN filtry. Prodávají se s čistidlem a o olejíčkem pro namazání. Tento filtr je prakticky na celou životnost motorky. Bohužel na naše Kymčáky se nedělá, jinak by uč filtroval vzduch v mém.
Molitanové filtry se taky dají prát.
Molitanové filtry se taky dají prát.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Dneska jsem se domluvil s jedním servisem a prodejce Kymco v Praze, že za pár dní pojede na školení ohledně Kymca do Německa a přiveze mi novej náhradní stojí tam pár korun. Byl to super chlap a bylo znát, že o našich motorkách zná snad všechno a hlavně dokázal poradit. Ne jako jiní, kteří si nechávaj všechno jen pro sebe a lákaj vás k sobě do servisu aby vás oškubaly i na drobnostech to se tady nestane. Je radost seznámit se s někým takovým 
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
A kdopak to byl? Nemohl by domluvit exkurzi v Kymcu?

KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Já myslel jen do toho Německa
.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Ale na kolečkových bruslích, jooo? 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Nazdárek chlapy. Tak jsem se byl dneska podívat na Vitalitku a připravoval jsem se na zítřejší servis a měl jsem sebou vytištěnou stránku na které byly označeny šrouby které mám odšroubovat když chci vypustit převodovej olej a nějak se mi to nezdá. Ty šrouby na skútru nejsou ani trochu označené a nechci něco poondat . Už jste to někdo dělal na tomto konkrétním skútru? Můžete mi udělat konkrétní foto těch pravejch šroubů? Díky . Chci se na to vrhnout a chci to udělat dobře. 
V těchto dnech se mi těžko podaří Ti něco nafotit, ale snad to dokážu vysvětlit s pomocí jedné strany z ser. manuálu.

1. Skůtra postavit na hlavní stojan na rovině. Já ještě dodám, že by bylo dobré ten olej nějak ohřát. Jízdou asi těžko, ale aspoň nechat skůtr pár hodin v teplé místnosti.
2. Připrav si misku pod vypuštěcí šroub ( na obr. Drain Bolt ).
3. Šroub úplně vytoč a olej nech z převodovky aspoň 1/2 hodiny vykapat do misky.
4. Šroub natoč zpátky a dotáhni.
5. Vytoč horní šroub ( na obr. Oil Check Bolt Hole ).
6. Na odměření přesného množství oleje ( v tvém případě 0,11 litru ) používám velkou injekční stříkačku.
7. Stříkačkou naper olej do otvoru po šroubu.
8. Vrať tam šroub a s citem ho dotáhni.
9. Zlikviduj starej olej, ukliď vercajk, umej tlapy.
10. Odchod na párek.
Chapišto, myslím si, že teď už to klapne.

1. Skůtra postavit na hlavní stojan na rovině. Já ještě dodám, že by bylo dobré ten olej nějak ohřát. Jízdou asi těžko, ale aspoň nechat skůtr pár hodin v teplé místnosti.
2. Připrav si misku pod vypuštěcí šroub ( na obr. Drain Bolt ).
3. Šroub úplně vytoč a olej nech z převodovky aspoň 1/2 hodiny vykapat do misky.
4. Šroub natoč zpátky a dotáhni.
5. Vytoč horní šroub ( na obr. Oil Check Bolt Hole ).
6. Na odměření přesného množství oleje ( v tvém případě 0,11 litru ) používám velkou injekční stříkačku.
7. Stříkačkou naper olej do otvoru po šroubu.
8. Vrať tam šroub a s citem ho dotáhni.
9. Zlikviduj starej olej, ukliď vercajk, umej tlapy.
10. Odchod na párek.
Chapišto, myslím si, že teď už to klapne.
Tak mám za sebou alespoň malej servis. Vyndal jsem si filtr a nebyl ani moc špinavej ale byl na spodu mokrej od oleje. Když jsem měnil svíčku tak jsem zjistit, že ji někdo přede mnou namontoval na šikmo. Myslel jsem že bude závit zničenej, ale podařilo se mi namontovat novou svíčku rovně jak se má. Utáhnul jsem ji docela na tvrdo tak doufám, že se mi nebude povolovat?? Nabyl jsem baterku ale stačilo málo. Byla nabyta na 99%. Ty gelovky jsou docela dobré. A až budu mít náladu tak ještě vypustim olej z převodovky.
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Už aby bylo teplo
.
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
Oskare ,ale u te gelovky pozor na uroveň napětí. Sou na to haklivé.Já sem taky nebyl schopen odhalit proč mi přestala držet napětí až sem se domákl,že když sem třeba týden nejezdil ani neprotáčel motor jen tak na stojanu,tak ta gelovka stratila napětí a už sem ji nikdy neměl tak jako dříve.Ze začátku sem ji dycky před jízdou nabil ale vydrželo to tak max. den- dva a pak se to zhoršovalo až do takového stadia,že ačkoliv mi nabíječka signalizovala plné nabití tak při startu to párkrát protočilo motor docela svižně a pak bylo s napětím amen tak sem musel startovat startpákou.Na servisu mi bylo řečeno,že to je u gelovek normální,že stačí abys jednou dopustil delším odstavením scootera pokles napětí a je kaput.Oskar 78 píše:Tak mám za sebou alespoň malej servis. Vyndal jsem si filtr a nebyl ani moc špinavej ale byl na spodu mokrej od oleje. Když jsem měnil svíčku tak jsem zjistit, že ji někdo přede mnou namontoval na šikmo. Myslel jsem že bude závit zničenej, ale podařilo se mi namontovat novou svíčku rovně jak se má. Utáhnul jsem ji docela na tvrdo tak doufám, že se mi nebude povolovat?? Nabyl jsem baterku ale stačilo málo. Byla nabyta na 99%. Ty gelovky jsou docela dobré. A až budu mít náladu tak ještě vypustim olej z převodovky.