Zduř chlape!
Tak ten nový řemen má teď naběháno 6, nebo 16 tisíc km? 6000 km by bylo celkem málo, ale je možné, že to řemen bude mít za sebou a bude vytahaný. Potom by vzadu vybíhal zčásti až z řemenice. Zbylá část bočních ploch pak nestačí na přenos výkonu a řemen si začne trošku prokluzovat, když sepne rozběhová spojka. Sundal bych víko variátoru a podíval se, jak vysoko vzadu na řemenici řemen vybíhá. Jestli bude byť jen trochu řemenici přesahovat, tak je to jasný a čeká tě výměna. Jednomu mému kamarádovi, který si nechal řemen měnit v nějakým servisu, tam nacpali řemen delší než tam patřil a veškerá dynamika byla v řiti. Jemu to klouzalo, ale nepískalo. Přišel na to teprve když sundal ten dekl variátoru. Řemen přelézal přes největší průměr řemenice o cca 3 mm a kontrastní pružina ho už ani nedokázala řádně napnout.
Zkus tam mrknout. Řemen nesmí být moc volný, to ukazuje na unavenou kontrastní pružinu a nesmí přelézat řemenici. Pak dej vědět.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013