Pomoc po výměně variátoru
tak pérko je někde na cestě, zítra dorazí. Jak to tak bývá,aby mu nebylo na cestě smutno dělají mu společnost náhradní pouzdra na válečky a luftfiltr.
Jen je blbý,že žena má až do pátku šichtu, to jest se musím starat o ratolesti a na výměnu a všechnu přípravu na cestu mám pouze pátek odpoledne.
Jen je blbý,že žena má až do pátku šichtu, to jest se musím starat o ratolesti a na výměnu a všechnu přípravu na cestu mám pouze pátek odpoledne.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Kurňa, už jsem jak ty chlápci od Ferarri. Výměna kontrastky, a já měl hotovo za 20minut. Ta čínká byla po vyjmutí o 4cm kratší než ta nová - a pak má podřazovat. Z válečků 7.5 jsem se dostal na 8.5 a pravda, chtělo by to ještě o půl gramu víc,leč jsem těžší už neměl.
No co ty 3km\h na rovině oželím,zato do kopce to tahá jak cyp.
No co ty 3km\h na rovině oželím,zato do kopce to tahá jak cyp.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Tak zase jednou happyend. Venouš budu velmi trénovaný a nakonec si založí firmu na ladění variátorů. A my ho pak budeme jezdit votravovat. 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- hadimrska57
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 11 zář 2012, 20:35
- Bydliště: Vysočina
variator
Zdravím chlapi, jen se chci zeptat...asi hloupá otázka..-jak poznám, že válečky jsou už špatné. To samé spojka a řemen? Řemen beru, že má nějakou životnost, ale projevuje se nějak už ojetá spojka nebo špatné válečky při jízdě?
Jen se ptám, abych věděl, jak to poznat...
Další otázečka, mám u svého Xciting 300Ri, držák na telefon pod sedlem, když tam dám telefon tak by udajně při zvonění měla na palubovce svítit kontrolka - mě tam nic nesvítí
. Má se to někde zapnout ? Díky JIrka
Jen se ptám, abych věděl, jak to poznat...
Další otázečka, mám u svého Xciting 300Ri, držák na telefon pod sedlem, když tam dám telefon tak by udajně při zvonění měla na palubovce svítit kontrolka - mě tam nic nesvítí
XCiting 300Ri
hlavně ať to jezdí
hlavně ať to jezdí
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
To Hadimrska> s technickou sekcí ti asi odpoví fundovanější, je to o optické kontrole oplošení válečků, nevím ale, jestli se to dá dobře zkontrolovat i bez demontáže variátorové klece. Pak by se asi měly kontrolovat i samotné dráhy, ve kterých válečky běhají. Co se spojky týče, tak zkus zabrzdit fest zadní kolo a přidat plyn. Dobré je se předním kolem opřít třeba o barák před tebou. Plyn nepřidávej razantně, ale zvolna. Ucítíš, kde te začne spojka spínat. pokud bude mít motor tendenci zdechnout, je obložení spojky i pružinky pravděpodobně OK. Pokud ale ucítíš znatelný prokluz a otáčkama se dostaneš až někam ke 2,5-3 tis. ot., je ta zralé na servis. (spínání spojky ale může být individuální, mě třeba spojka začíná zabírat cca 2-2.2 tis. ot., jinde to bude asi jiné) Co se týče kontrolky na palubce, co by ti signalizovala zvonění telefonu pod sedlem, tady si myslím, že je to blbost. nedokážu si dost dobře představit způsob technického řešení?! 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp