Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Nechci do toho moc kecat,nejel jsem ani na jednom.Ale můj dojem je že Kymco300 se nemůže rovnat Hondě 400.Možná popojíždění po městě bude 300 šikovnější.Ale na výlety jednoznačně Honda.
Rád si poslechnu názor Láďi.
Rád si poslechnu názor Láďi.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
je to tak jak říká HonzaH,300 je na město ideální,obzvláště Downtown,který má i slušný výkon.Sw-t je fakt někde jinde,lepší posez jak pro řidiče,tak pro spolujezdce,je pohodlnější,výkon taky někde podstatně výš,a je to dvouválec takže minimální vibrace.na druhou stranu má svý mouchy..v táhlý zatáčce má snahu se vlnit,při malé rychlosti,když náhodou pustíš řidítka tak se neskutečně rozkmitají,a nelíbí se mi při brždění přední brzdou dost velký ponor předních vidlí.každopádně nelze tyhle dva stroje porovnávat do puntíku..nechtěl jsem toto vlákno zasekat nějakými nesmysly,a už se mi to podařilo..omlouvám se
.
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak ono vůbec nejde o porovnávání těchto dvou modelů, spíš o to, co je na tom kterém modelu pro Tvé osobní využití přínosné a co naopak nevhodné. Člověk se potom lépe dozví, čeho si na Downtownu vážit a na co si dát naopak pozor. O tom, že Honda a konkrétně SW-T je ve své třídě skvělý a nádherný kus techniky, nelze pochybovat. Ale každý si musí dle svých potřeb a možností relativizovat požadavky na optimální stroj a každá validní informace mu v takovém výběru pomůže 
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Do města bych na 100% vybral Downtowna !!! Jeho 300 ccm motor vychvalují naprosto všichni a všude (úsporný, pružný, kultivovaný). 7 kW ztráta oproti Hondě, bude hravě smazána těmi 60 kg, oč je Honda těžší. A 60 kg navíc je ve městě sakra hodně znát.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Uznávám, že s moji výškou, resp. hmotností, resp. výsledným těžištěm mě na Downu si můžu dovolit ve městě kličkovat podobně jako Jachy na Nimbusu, myslím, že ovladatelnost bude podobná, jen Jachymu stačí menší mezera mezi auty. Tudle mě až překvapilo, jak pružně se dokážu na downu vyhnout propadlému kanálu (rozuměj jak pružně jsem "hodil myšku") ... na totok je super!!
a ani na dálnici se nemusí za nic stydět, 130 km/h (tacho) s přehledem ... 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, možu jenom potvrdit, Honza se drží jako klíště, občas i naznačí, abychom přidaliHonzaH píše:Uznávám, že s moji výškou, resp. hmotností, resp. výsledným těžištěm mě na Downu si můžu dovolit ve městě kličkovat podobně jako Jachy na Nimbusu, myslím, že ovladatelnost bude podobná, jen Jachymu stačí menší mezera mezi auty. Tudle mě až překvapilo, jak pružně se dokážu na downu vyhnout propadlému kanálu (rozuměj jak pružně jsem "hodil myšku") ... na totok je super!!![]()
a ani na dálnici se nemusí za nic stydět, 130 km/h (tacho) s přehledem ...
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Laďa má pravdu ... to mi taky vadí, ale když má člověk silné svaly na nohách, lze to řešit tak, že nohy natáhnu podél skútra dopředu, k přednímu kolu a přitisknu nohy k plastům. Blbé je, že nesmí být žádný hrbol, bo tak silné svalstvo nemám a na hrbolu je riziko, že mi nohy sklouznou až na asfalt, o což teda fakt nestojím. Hodily by se na totok náramně předkopy, třeba i vyklápěcí, jak má Fery. Pokud si ale chci natáhnout nohy bezpečněji, normálně si přesednu na sedadlo spolujezdce a je to v pohodě. Vyžaduje to ovšem delší paže a nestandartní posez, ale nohám se dá nechat odpočinout. Bo při dlouhých štrekách kolena fakt trpí tím posedem "ala židla" ..
... a stejně, nejlepší je zastavit, protáhnout se, pochodit, pokecat, dát kávičku, naňufat se vůně Ladíkovích a Janiných cigarilos, posmát se, vychcat a frčet dál .. 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
A eště si ugrilovat selátko,hodit šlofíka,kuknout na televizi a hurá dál.Ale je fakt,že sem o těch předkopech taky uvažoval,možná že by se na to daly použít třeba sklápěcí stupačky spolujezdce nebo něco podobného.Ide spíše o to,jak je kerý skutr konstrukčně řešen a jak by se tudíž na ten který daly ty předkopy uchytit(toť DÚ pro konstruktéra Honzína.)Apropos kucí,kdo z vás může prohlásit,že po delší jízdě necítí potřebu si ty haxny natáhnout.Já osobně sem při hledání jiného stroje na příští sezonu nenašel takový,na kterém bych neseděl jak na židli.Ale je to i tom,jak je kdo vysoký a jak má dlouhý nohy,no. 
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Trotlíno, strojů je dost pro Tvé krásné dlouhé nohy, jen Ti chybí noty
Ale doufám, že něco vybereš a budeš s námi dělat pauzy, jak popsal krásně Honzík 
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...