Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 10 pro 2012, 22:25

Když mě by zajímalo to nebe a dudy. Nebudu nic vyvracet, zkušenosti nemaje, ale pokud jsi sedlal obé, rád bych to slyšel ( četl ).
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 10 pro 2012, 22:46

Nechci do toho moc kecat,nejel jsem ani na jednom.Ale můj dojem je že Kymco300 se nemůže rovnat Hondě 400.Možná popojíždění po městě bude 300 šikovnější.Ale na výlety jednoznačně Honda.
Rád si poslechnu názor Láďi.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 10 pro 2012, 22:51

Bohužel i já musím uznat, že na popojíždění po městě či příměstském provozu je 300 dostatečná, ale při delších trasách bych nějaký kubík, resp. rezervu výkonu ocenil .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 10 pro 2012, 22:57

taky jsem myslel Hlavně na Tebe Honzíku.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » úte 11 pro 2012, 15:26

je to tak jak říká HonzaH,300 je na město ideální,obzvláště Downtown,který má i slušný výkon.Sw-t je fakt někde jinde,lepší posez jak pro řidiče,tak pro spolujezdce,je pohodlnější,výkon taky někde podstatně výš,a je to dvouválec takže minimální vibrace.na druhou stranu má svý mouchy..v táhlý zatáčce má snahu se vlnit,při malé rychlosti,když náhodou pustíš řidítka tak se neskutečně rozkmitají,a nelíbí se mi při brždění přední brzdou dost velký ponor předních vidlí.každopádně nelze tyhle dva stroje porovnávat do puntíku..nechtěl jsem toto vlákno zasekat nějakými nesmysly,a už se mi to podařilo..omlouvám se 8) .
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 11 pro 2012, 16:15

Tak ono vůbec nejde o porovnávání těchto dvou modelů, spíš o to, co je na tom kterém modelu pro Tvé osobní využití přínosné a co naopak nevhodné. Člověk se potom lépe dozví, čeho si na Downtownu vážit a na co si dát naopak pozor. O tom, že Honda a konkrétně SW-T je ve své třídě skvělý a nádherný kus techniky, nelze pochybovat. Ale každý si musí dle svých potřeb a možností relativizovat požadavky na optimální stroj a každá validní informace mu v takovém výběru pomůže :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » úte 11 pro 2012, 17:19

je to tak,jak říkáš..samozřejmně sw-t by se mi líbilo víc,ale nejsem si jist že bych ho využil..uvidíme,uvidíme :D
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 12 pro 2012, 08:51

Do města bych na 100% vybral Downtowna !!! Jeho 300 ccm motor vychvalují naprosto všichni a všude (úsporný, pružný, kultivovaný). 7 kW ztráta oproti Hondě, bude hravě smazána těmi 60 kg, oč je Honda těžší. A 60 kg navíc je ve městě sakra hodně znát.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 12 pro 2012, 13:16

Uznávám, že s moji výškou, resp. hmotností, resp. výsledným těžištěm mě na Downu si můžu dovolit ve městě kličkovat podobně jako Jachy na Nimbusu, myslím, že ovladatelnost bude podobná, jen Jachymu stačí menší mezera mezi auty. Tudle mě až překvapilo, jak pružně se dokážu na downu vyhnout propadlému kanálu (rozuměj jak pružně jsem "hodil myšku") ... na totok je super!! :wink: :) a ani na dálnici se nemusí za nic stydět, 130 km/h (tacho) s přehledem ... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 12 pro 2012, 19:08

HonzaH píše:Uznávám, že s moji výškou, resp. hmotností, resp. výsledným těžištěm mě na Downu si můžu dovolit ve městě kličkovat podobně jako Jachy na Nimbusu, myslím, že ovladatelnost bude podobná, jen Jachymu stačí menší mezera mezi auty. Tudle mě až překvapilo, jak pružně se dokážu na downu vyhnout propadlému kanálu (rozuměj jak pružně jsem "hodil myšku") ... na totok je super!! :wink: :) a ani na dálnici se nemusí za nic stydět, 130 km/h (tacho) s přehledem ... :wink:
Jojo, možu jenom potvrdit, Honza se drží jako klíště, občas i naznačí, abychom přidali :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
láďa
Už mám víc než deset
Příspěvky: 53
Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
Bydliště: Praha 9,Černý Most

Příspěvek od láďa » stř 12 pro 2012, 19:37

downtown je jako městský a příměstský skůtr super,o tom žádná...jediný co mně štve je nemožnost natáhnout si dopředu nohy..dost jsem si na to zvykl,a blbě se odvyká 8)
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 13 pro 2012, 07:00

Laďa má pravdu ... to mi taky vadí, ale když má člověk silné svaly na nohách, lze to řešit tak, že nohy natáhnu podél skútra dopředu, k přednímu kolu a přitisknu nohy k plastům. Blbé je, že nesmí být žádný hrbol, bo tak silné svalstvo nemám a na hrbolu je riziko, že mi nohy sklouznou až na asfalt, o což teda fakt nestojím. Hodily by se na totok náramně předkopy, třeba i vyklápěcí, jak má Fery. Pokud si ale chci natáhnout nohy bezpečněji, normálně si přesednu na sedadlo spolujezdce a je to v pohodě. Vyžaduje to ovšem delší paže a nestandartní posez, ale nohám se dá nechat odpočinout. Bo při dlouhých štrekách kolena fakt trpí tím posedem "ala židla" .. :wink: ... a stejně, nejlepší je zastavit, protáhnout se, pochodit, pokecat, dát kávičku, naňufat se vůně Ladíkovích a Janiných cigarilos, posmát se, vychcat a frčet dál .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 13 pro 2012, 07:30

Klobůk dole Honzo. Za tu poslední větu by ti pan špisovatel Čapek dal pusu na čelíčko. :D
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1531
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » čtv 13 pro 2012, 15:09

A eště si ugrilovat selátko,hodit šlofíka,kuknout na televizi a hurá dál.Ale je fakt,že sem o těch předkopech taky uvažoval,možná že by se na to daly použít třeba sklápěcí stupačky spolujezdce nebo něco podobného.Ide spíše o to,jak je kerý skutr konstrukčně řešen a jak by se tudíž na ten který daly ty předkopy uchytit(toť DÚ pro konstruktéra Honzína.)Apropos kucí,kdo z vás může prohlásit,že po delší jízdě necítí potřebu si ty haxny natáhnout.Já osobně sem při hledání jiného stroje na příští sezonu nenašel takový,na kterém bych neseděl jak na židli.Ale je to i tom,jak je kdo vysoký a jak má dlouhý nohy,no. :wink:

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 13 pro 2012, 16:25

Trotlíno, strojů je dost pro Tvé krásné dlouhé nohy, jen Ti chybí noty :roll: :wink: Ale doufám, že něco vybereš a budeš s námi dělat pauzy, jak popsal krásně Honzík :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Odpovědět