Laďo to video je o něčem jiném. Nejsem si zcela jist, ale něco kolem řemenice ?!?

Olejové hospodářství B650 zvládneš komplet z levé strany svého mazla. Ten šroub z videa byl na CVT-čku nahrazován na jeho pravé straně. Kvůli výměny ojejů je zapotřebí demontovat středový plast před sedlem a levý plast pod stupákama a hned to uvidíš. Šroub pro napouštění oleje do CVT je dlouhý od sedla k hlavě šroubu, to poznáš, proto Laďa mluvil o bacha při kroucení. Jinak mě posledně do motoru a CVT-čka sehnal ojel Ladík a to Repsol 10W40, ale bacha, Musí to být vyšší třída API SH nebo SJ, ještě lépe API SF nebo SG. Případně Jaso T903 MA. Je to v manuálu, doporučuji mrknout. Do koncového převodu přijde SAE90 třída GL-5. My posledně s Ladíkem dávali tuším Paramo
Gyrol 90H.
Jinak z běžně dostupných se do motoru a CVT hodí Motul 5100 4T Ester, splňuje všechny normy krom SF (nejvyšší kvalita) a dá se sehnat za zajímavé peníze a kup si kned 4Ltr. Mně ho lili servisáci do Downa a nebyl problém. Jo a olejový filtr pro motor pasuje od Mann MW65 za lepší pňouze než origo. Já budu za necelý 1000 km taky měnit, napadlo mě, že bychom mohli spojit nákup, pokud bys bral přes net, ale já to budu řešit asi zkraje příští sezóny, takže se neohlížej
Jo a autora videí LeDude00 na "TvojeTrubka" už mám taky v oblíbených
