DWTN - variátor
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
Ty jo .. to už je vysoká tunerská
.. ale tak proti gustu ...
.. ať jsi spokojený

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
To já ne, to Petr ze Scootland Brno. V zásadě na tom s pauzami (další zákazníci) dělají dva. Jeden montuje, demontuje a druhý to šéfuje. Dělalo to nadvakrát, protože prvně jsem neměl potřebné díly. Celkem asi 9 hodin práce. Souhrnná cena materiál a práce 16 tisíc + cesta Tábor-Brno. V Praze jsem dynamometr se zaměřením na skutry nedohledal.
Naposledy upravil(a) buchtik dne pát 26 srp 2016, 18:28, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: DWTN - variátor
Dal jsi si práci teda.
Nárůst výkonu o 38% je předpokládám na zadním kole, když jsi ladil variátor a ne na motoru. Je to tak?
Pod tabulkou je uvedena informace o nárůstu výkonu na motoru. Proto se ptám.
Slušné, velice slušné
Taky se koukám, že se ti podařila posunout maximálka. O kousek.
Nárůst výkonu o 38% je předpokládám na zadním kole, když jsi ladil variátor a ne na motoru. Je to tak?
Pod tabulkou je uvedena informace o nárůstu výkonu na motoru. Proto se ptám.
Slušné, velice slušné
Taky se koukám, že se ti podařila posunout maximálka. O kousek.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
-----
Maximálka nestojí za řeč - to by vyžadovalo buď sáhnou na pevný převod nebo zcela jiný variátor s většími řemenicemi a další úpravy.
Výkon je na zadním kole ... když se člověk podívá co z toho leze v sérii, tak by blinkal. Když pominu nižší výkon (což může být věc rozhodnutí držet motor v nižších točkách - proč ne) ta nevyrovnanost průběhu je zcela tragická.
Maximálka nestojí za řeč - to by vyžadovalo buď sáhnou na pevný převod nebo zcela jiný variátor s většími řemenicemi a další úpravy.
Výkon je na zadním kole ... když se člověk podívá co z toho leze v sérii, tak by blinkal. Když pominu nižší výkon (což může být věc rozhodnutí držet motor v nižších točkách - proč ne) ta nevyrovnanost průběhu je zcela tragická.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: DWTN - variátor
Ty klikaté čáry v dolní části diagramu jsou co zač?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: DWTN - variátor
Pořád jsem tomu nerozuměl. Jeden příspěvek mě schází, tak nevím o čem se debatí .
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
===manet125 píše:Ty klikaté čáry v dolní části diagramu jsou co zač?
Čidlo otáček zapojují na zapalování a ono to hází každou druhou nesmyslnou hodnotu (snad to jde zapojit i jinak ale toto je jednodušší - nevím). Takto je vidět průběh otáček v tisku poněkud blbě. I svislá osa je tím poněkud stlačená, že se hodnota otáček, jejich růst či pokles blbě čte - pohyby jsou strašně malinké. Jako správná platí ta spodní linie bez těch bodů tvořících zuby nahoru - ty nebrat v úvahu.
Otáčky by během "otevírání" variátoru měly stagnovat nebo lehounce růst - pokles otáček je problém.
Prý to vidí na monitoru lépe než v tomto tisku.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: DWTN - variátor
Jo dík. Už vím proč.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: DWTN - variátor
Ač jsem o snahách bojovat o vyšší výkon u malých kubatur již jindy řekl své, Tvoje nezměrné úsilí nepochybně zaslouží uznání.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
Skoro bych chtěl říci: byla to snaha o nápravu chyb výrobce vyřešením problému "neekonomického variátoru", který kvůli špatnému nastavení není schopen díky přenést výkon motoru. Výkon motoru je zcela v pořádku.
Bez motorové brzdy a komplexního přístupu Scootland Brno při odzkoušení sliderů různé váhy mezi 8,5-12,5g (orig má 13g), kontrastek 4 hodnot (pasovala nejslabší), laborování s dvěma typy pružin HiT spojky Dr.Pulley (pružina spojky a pillow pružina) by nebylo tohoto výsledku dosaženo. Pochvala do Brna.
Bez motorové brzdy a komplexního přístupu Scootland Brno při odzkoušení sliderů různé váhy mezi 8,5-12,5g (orig má 13g), kontrastek 4 hodnot (pasovala nejslabší), laborování s dvěma typy pružin HiT spojky Dr.Pulley (pružina spojky a pillow pružina) by nebylo tohoto výsledku dosaženo. Pochvala do Brna.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
No a ještě jsem vydyndal ze Scootlandu souhrný graf


JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
Dnes jsem udělal druhou serii měření s odladěným Dr Pulley + spojka Hit Pulley, které doplňuje měření provedené v květnu se sériovým variátorem. Max rychlost se nezměnila, to by vyžadovalo jiný variátor nebo změnu stálého převodu.
Praktický dopadem vyššího výkonu je, že nemusím tak často jezdit na plný plyn a ve dvou je na této 125-cítce jízda přijatelnější, není to tak líné.

Praktický dopadem vyššího výkonu je, že nemusím tak často jezdit na plný plyn a ve dvou je na této 125-cítce jízda přijatelnější, není to tak líné.

JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: DWTN - variátor
Ahoj, prosím o radu, na co se zaměřit. Mám třístovku Downtowna, najeta cca 20 tisíc.
Tak poslední měsíc nebo dva pozoruji, že když se z 0 rozjíždím, drží se obyčejně otáčky kolem 6,5 tisíc a skútr zrychluje až do dosažení 100 km/hod.
Pak cítím nějaké vibrace (nebo spíš takový hrubší chod) a skútr přestane zrychlovat. Otáčky z těch 6,5 tisíc dokonce poklesnou na přibližně 6 tisíc a poměrně dlouho trvá, než tu 100 překoná. Jakmile se ale rychlost dostane přes 105...110, vibrace zase zmizí, otáčky se dohrabou opět na 6,5 tisíce a skútr se v pohodě rozjede 110, 120 i 130 za příznivých podmínek. Otáčky se pak samozřejmě dále zvedají, 7... 7,5 tisíce zcela bez vibrací (no v rámci jednoválcového motoru).
Netušíte na co se zaměřit? Teď jsem měnil řemen i válečky, ale je to beze změny. Válečky snad ani měnit nepotřebovaly. Řemen preventivně.
Díky moc, hezký den.
Tak poslední měsíc nebo dva pozoruji, že když se z 0 rozjíždím, drží se obyčejně otáčky kolem 6,5 tisíc a skútr zrychluje až do dosažení 100 km/hod.
Pak cítím nějaké vibrace (nebo spíš takový hrubší chod) a skútr přestane zrychlovat. Otáčky z těch 6,5 tisíc dokonce poklesnou na přibližně 6 tisíc a poměrně dlouho trvá, než tu 100 překoná. Jakmile se ale rychlost dostane přes 105...110, vibrace zase zmizí, otáčky se dohrabou opět na 6,5 tisíce a skútr se v pohodě rozjede 110, 120 i 130 za příznivých podmínek. Otáčky se pak samozřejmě dále zvedají, 7... 7,5 tisíce zcela bez vibrací (no v rámci jednoválcového motoru).
Netušíte na co se zaměřit? Teď jsem měnil řemen i válečky, ale je to beze změny. Válečky snad ani měnit nepotřebovaly. Řemen preventivně.
Díky moc, hezký den.
- Macek
- Starší Kecal
- Příspěvky: 746
- Registrován: úte 13 srp 2013, 12:23
- Bydliště: ..u čtyř bambuli..
- Kontaktovat uživatele:
Re: DWTN - variátor
..kontrastní pružinu spojky a pružinky spojky.. vic už nic jihého ani vyměnit nejde.. 
..jezdím.. to je hlavni.. 
Re: DWTN - variátor
pružinky spojky? hm hm... proč? protože to jde? 
kontrastku bych chápal, ale matou mě ty vibrace...
kontrastku bych chápal, ale matou mě ty vibrace...