Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pon 18 bře 2013, 10:37

Teď jsem poslouhal Mildův stroj.Tak mě to nabudilo a jdu startovat.Chci taky slyšet bublání i když v jiné tonině.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2584
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » pon 18 bře 2013, 17:49

odpojovač jsem dal pod sedlo tam jak je držák mobilu tak za ním je ploška na kterou se vešel.
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » stř 20 bře 2013, 16:30

Nedalo mě to,a odpoledne v 16h jsem vytáh Kyma,zapojil baterku,startoval a ON chytil !!!! Pozor na starou odepsanou baterku !Projet jsem se nemoh,protože na cestě je mraky sněhu.
Ukazuje se,že odpojovač byla dobrá volba.Nečekal jsem ,že chytne po takové době.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 20 bře 2013, 17:25

Bezva zpráva, mám radost.
Já dneska nechal proměřit baterku. Tři roky v provozu a dává 140A. Borec tvrdil, že je v pořádku. Teď ji nechám týden stát a budu měřit, jak moc se samovybíjí. Pak půjde do škyťáka a zase budu měřit.
Pokud nedočkavě nevyrazím :D
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 21 bře 2013, 07:29

Fando .. .dobrých zpráv není nikdy dost ... OK :wink:
Mildo ... B je správně ... nevydržíš ... :wink: :) ... ikdyž ty máš širší portfolio vozového parku ... :roll:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 21 bře 2013, 10:30

To je dobrá zpráva Františku. :wink:

Mildo, doporučil bych baterku před tou odstávkou nejdříve dobít. Těch testovacích 140A je jako startování skůtru. Pak je ještě otázka, jak dlouho ten test trval. I kdyby jen 5 sekund, tak dobít každopádně, baterce to jen prospěje. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 21 bře 2013, 11:45

Aha. Dám dobít. Včera odpo jsem naměřil 12,77V, dnes ráno zase 12,77V
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 21 bře 2013, 12:06

Celkem pěkný článek o akumulátorech, včetně orientační tabulky stavu nabití podle napětí akumulátoru, je tady. Na jiném fóru o fotovoltaice se píše, že z olověného akumulátoru (ať už zaplaveného nebo gelového) by se pro co nejdelší životnost nemělo odebírat více než 20% kapacity. Což je v reálu šílené a v podstatě nikdo to nedodržuje, proto nám taky ty akumulátory odcházejí relativně brzo. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 21 bře 2013, 13:28

Mildo dle mého 12,77 V je stav plně nabité baterky ... ne? :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 21 bře 2013, 13:32

Honzo, teoreticky ano. Prakticky u olověných akumulátorů je napětí jen orientační hodnota stavu nabití. Ten se nejlépe pozná podle hustoty elektrolytu, což ale u gelovky nezměříš. :cry:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 21 bře 2013, 13:48

Já až to přijde, jdu zase na jistotu a šetření baterie.

Jistota je jistota.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » čtv 21 bře 2013, 17:23

ty brďo geku ty z kyma startuješ forda :shock: :lol: :lol: :lol:
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 21 bře 2013, 17:24

Dobrééé Bobo :D :D :D
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 21 bře 2013, 18:29

Zdendo, máš už namontovaný odpojovač aku? Teď je relativní možnost to ještě i vyzkoušet. Aha, sorry, teď vlastně děláš kuchyň. Tak ať se daří :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » čtv 21 bře 2013, 20:30

Dneska odpo jsem dal baterku na nabíječku, ta chvilku svítila jako že nabíjí a po třech minutách přešla do udržovacího režimu. Takže baterka je evidentně v cajku :). Budu si hlídat samovolný únik napětí ve skůtru.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Odpovědět