Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 21 bře 2013, 13:19

Nico: Na tlumičích jsem si nastavil nejmenší předpětí, tedy podle mého selského rozumu největší chod a tím pocitově měkčí odpružení. Ale samozřejmě to klasické "české silnice" nevyhladí.
A ten svůj minipříspěvek výše ohledně úpravy fotky smažu, ať tu zbytečně nestraší, když už je fotka pěkně zobrazená :wink: On už odstranit nejde :shock: To lze jen v nějakém časovém limitu od vložení? Když tak prosím moderátora, ať ho klidně smázne a já pak vymažu i přebytečný text zde. Děkuji :)
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 21 bře 2013, 13:53

nico271978 píše:Geg> Děkuji za návod, zkouška
Gegy dělá šašo v cirkusové manéži. Já jsem prosím s Ká. Gek

Ještě bych požádal, pokud vkládáte velké fotky, tak je trochu zmenšete, nebo je dejte jako odkaz jak napsal Gandalf do URL takto.
Takhle

Pak je výsledek Takhle. Je to tak lepší. Fotka zůstane velká a neroztahuje diskuzi.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 21 bře 2013, 17:22

Gek: Musíš si holt "nováčky" vychovat, tak jako mě. I když můj proces výchovy ještě jistě není ukončen :lol:
A že těch nováčků přibývá :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 21 bře 2013, 18:48

Kluci, s nastavením zadních tlumičů opatrně. Pokud jsou dány naměkko, pozor, v zatáčkách při klopení poskakuje zadní kolo ! Já volím zlatou střední cestu a pokud jedu s Jankou, tož úplně natvrdo (tlumiče samo :lol: )
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
nico271978
Už mám víc než deset
Příspěvky: 27
Registrován: pát 23 zář 2011, 10:17
Bydliště: Přerov

Příspěvek od nico271978 » čtv 21 bře 2013, 19:38

Gek> děkuji za info a příklad, již opraveno a použito v sekci
"MY"
motor66> tak popravdě asi zvolím zlatou střední cestu a případně vyzkouším. Nechám si poradit od zkušenějších. Už aby bylo hezky a přálo nám počasí. :D
Downtown 125i ABS/ MXU 5004x4 také Kymco
http://nico30.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 21 bře 2013, 22:30

Ono je to potřeba všechno vyzkoušet. Rada je dobrá, ale není nad osobní zkušenost. Já mám raději měkčí nastavení.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 22 bře 2013, 07:14

Já zkoušel zadní tlumiče na měkko, ale hned jsem to vracel na střed. Mých +-120 kg to prostě neodpružilo. Na hrbech skoro nadoraz a v zatáčkách nevyspatytelné chování. Sólo jezdím na střední polohu a ve dvojo pak zadní tlumiče natvrdo .. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pát 22 bře 2013, 11:05

Já tlumiče nešteluju.Když dosednu,tak je to vždy natvrdo (s mejma kilama).
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 22 bře 2013, 11:37

Fery, dobré ... :D
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
maximznojmo
Starší Kecal
Příspěvky: 680
Registrován: čtv 07 bře 2013, 09:44
Bydliště: ZNOJMO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maximznojmo » pát 22 bře 2013, 11:51

Mám dotaz: v knížečce píšou tankovat pouze bezolovnatý benzín, tankujete tedy je natural 95? Nebo dáváte papat něco lepšího?? Díky
:yes: BMW R 1200 RT / 2015 :yes:
http://maximznojmo.rajce.idnes.cz/BMW_R_1200_RT/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel. 602 549 759 Name: Pavel - Maxim
Moto postup: Rhon 50, Kymco Yager 125, Kymco Downtovn 125, Suzuki Burgman 650, nyní BMW R1200RT

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 22 bře 2013, 12:07

Cokoliv lepšího nikdy neublíží. Dokonce bych alespoň jednou za rok doporučoval protáhnout nádrží nějaký ten pamlsek v podobě 100 oktanového prémiového paliva. Kvůli jeho schopnosti rozpustit usazeniny vzniklé z ekoligických přísad, které jsou výrobci povinni do 95-ti oktanových benzínů přidávat.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 22 bře 2013, 12:09

Já se s Downtownem snažím jezdit převážně jen na Benzinu Plus a beru 2x Natural 95, 1x 100 oktanový. U pajdy jen 95. ;)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 22 bře 2013, 14:13

Já se taky snažím za sezénu alespoň 2 nádrže vysokooktanu Downoni dopřát ... zatím není pro, spíš vždycky souhlasí .. :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
maximznojmo
Starší Kecal
Příspěvky: 680
Registrován: čtv 07 bře 2013, 09:44
Bydliště: ZNOJMO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maximznojmo » pát 22 bře 2013, 14:47

a je ten 100 oktanový bezolovnatý??? Sem z toho trochu Jarda, třeba OMW má nastojanu 95 premium o korunu dražší, jinde se to jmenuje zase jinak, tak nevím. Dle zdělení prodejce - pouze 95tku a vy máte zkušenost se 100. Pořád jsem v bludném kruhu. Pokud je to dražší o korunu tak mu dopřeji mlaskání, to mě nezrujnuje. Mám Downtown 125i.
:yes: BMW R 1200 RT / 2015 :yes:
http://maximznojmo.rajce.idnes.cz/BMW_R_1200_RT/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel. 602 549 759 Name: Pavel - Maxim
Moto postup: Rhon 50, Kymco Yager 125, Kymco Downtovn 125, Suzuki Burgman 650, nyní BMW R1200RT

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » pát 22 bře 2013, 17:31

100 oktanový maxxmotion z omv beru taky sice do xcitingu ale jakýkoliv běžný současný motor rozhodně s tímto palivem nemůže mít problém spíš naopak ho uvítá jak psal jouzík díky přidávaným rostliným sračkám do 95 okt.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Odpovědět