Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 23 dub 2013, 07:52

Tak já za loňských 7100km měl dlouhodobou spotřebu 3,5 ltr./100km Na dálnici s naloženým skútrem, topcasem a jízdou okolo 120-140 tachometrových km/h se spotřeba vyšplahala i na 3,75ltr/100 km ... poklidnou, pohodovou, kochačkovou jízdou je spotřeba někde na 3,4 ltr/100km ... a to mám prosím 300ccm ... za mě spokojenost :wink: :?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 23 dub 2013, 10:24

Však já taky říkám, že z hlediska spotřeby je kubatura kolem 300cm zlatý střed. Menší motory se víc honí, aby vůbec držely krok v běžném provozu a ty větší (650 a víc) už zase žerou jen tak ze zvyku :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
romishowski62
Už mám víc než deset
Příspěvky: 98
Registrován: pon 18 bře 2013, 16:55

Příspěvek od romishowski62 » čtv 25 dub 2013, 19:13

HonzaH píše:Já jak topošteloval, tak je to výrazně lepší, ale od výroby to svítilo pár metrů před skútra. :wink:
Máš pravdu,kdyby to šlo poštelovat,bylo to fajn.Na garančce si to nechám o něco málo zvednout.Jezdím sám a světlo je asi štelované pro dva.Ale i tak to ujde.
Kymco 300i,56600km, ABS,bílo-černý,kufr GIVI s brzdovými světly ,Roman,Romiš jak je libo...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 25 dub 2013, 19:50

Tak garančka po 500 km je za mnou. Při prvních pohovorech zazněla cena servisu cca 1000, ve finále to bylo za 1200. Ale když jsem pak koukal na fakturu, tak 1 litr oleje 10W-40 za 400 (značka se dá koupit bez problémů za 100-150), olej. filtr přes 300 (taky jde koupit za 100) a k tomu 0,12 l převodového, to ani nestojí za to počítat :) . Jasně, čemu se divím, z něčeho servis musí žít. Ale jen tak dlouho, dokud to bude nutné, pak adieu.
Takže, abych si trošku napravil náladu, vzal jsem ho na menší, cca 90 km projížďku. Jen jsem zvědav, jestli 5000 budu řešit ještě na podzim nebo až za rok. Servis bych teoreticky měl raději hotový do zimy, ale tolik toho asi nenajedu :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » čtv 25 dub 2013, 21:23

1200 co bych za to dal mě vyjde garančka na xciting necelé 3000 říkají že aby se dostali k motoru musí rozebrat skoro všechny plasty..... :(
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 26 dub 2013, 07:12

Jo jo ... 1200 mi taky nepřijde předražené na to, že musí odplastovat téměř celého skútra ... zkusím pohledat svůj doklad o 1. garančce, ale jsem přesvědčen, že 5000KM garančka mě stála přes 2000 Kč ....
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 26 dub 2013, 07:13

To romishowski62> ale světla jdou poštelovat .... prohledej toto vlákno nebo vlákno o světlech, někde jsem to tu psal Gandalfovi, jak to poštelovat :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 26 dub 2013, 11:55

Tady jsou Honzova slova o štelování světla:
to se bude setsakramentsky špatně popisovat. Nicméně pokusím se. Spodní světla (ty čočky) jsou potkávací, ty mají půlkužel světla s ostrým přechodem světlo/stín. 6árovky by měly bát v obou H8 (potkávací i dálková). když lehneš pod skůtra a podíváš se okolo teleskopů do předního podběhu, je tam vidět zadek potkávacího světla a na něm natažená těsnící guma. tak vedle ní je zezadu šroubek na křížový šroubovák a kolemhlavy šroubku je jakoby zubatá korunka. To je štelovací šroubek sklonu nahoru/dolu.

Jinak naše hovory s prodejcem tehdy na téma servisu vyzněly - první po 500 km je 1000Kč, další po 5000km bude cca dvojnásobek. Ale já to beru, rád mu zaplatím za kvalitní práci, ale to 3-4násobné předražování materiálu se mi holt nelíbí. Zvlášť, když si takový servis může vyjednat od dodavatele ještě lepší nákupní cenu než já individuálně.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pát 26 dub 2013, 17:02

U nás v Opavě je to od 15.4.2013 za 125ccm 1.190,- Kč. Já měl první garančku po 500 km právě 15.4. ještě za starou cenu 990,- Kč, protože jsem se objednával v době platnosti starého ceníku. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

mijanous
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: pát 26 dub 2013, 23:12

Příspěvek od mijanous » pát 26 dub 2013, 23:16

Cau lidi, planujem onedlho Downtown 125i, no chcem sa spytat tych co maju 125ky, ako je na tom po dynamickej stranke ? Vyhovuje ? Netrapi sa prilis ? Maximalku ste skusali ? Dvoch to odveze bez problemov ? Ja som kecal s predajcom ale ten bol taky vseliaky ze som sa toho sice dozvedel dost no zaroven vela nie :)

Vdaka za odpovede.

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 27 dub 2013, 10:51

mijanous: Těžko říct, protože nemám přímé porovnání s menším nebo lehčím strojem 125 ccm a Ti co mohou porovnávat, zase sedlají 300i :) Obecně se dá říct, že nikdy nemůžeš od 11kw stroje s hmotností cca 170 kg očekávat stejnou dynamiku, jako u 120 kg kousku (vezeš pořád pytel cementu navíc). Z mého pohledu je dynamika dostatečná, padesátka ve městě je tam raz dva a 80-90 km (tacho) to jede při pohodových otáčkách 7000-7500 ot/min. Samozřejmě je to (minimálně teď ) cítit při jízdě do prudšího kopce, kde ztrácí rychlost a je třeba přidat plyn. Ale subjektivně mi přijde, že se dynamika postupně se záběhem zlepšuje. Co se týká maximálky, jel jsem chvilku 110 (tacho), ale mám najeto teprve 700km, tak jsem to podržel jen kratičce na rovné volné silnici. Při dobré kondici motoru by to mělo na plný plyn jet 112 GPS, tedy přes 120 tacho, ale ježdění na plný plyn delší dobu by mě nebavilo, spíš bych trpěl za motor :-) Včera jsem jel po okresce z Nedvědice do Tišnova v běžném provozu pátek odpoledne a držel v pohodě krok s auty. Taky jsem dotankoval do plna a první výpočet spotřeby ukázal 2,6 l/100km.
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 30 dub 2013, 15:08

Gandalf píše:Možná je to součet se čtyřkolkou :lol:

Tak na SF je Rosi45 ze Zlína z Burgošem 125 a tady je Rosi45 ze Zlína se složenou zálohou na Downa 300... náhoda? :wink:
Já vím,že citovat se nemá - není to náhoda ! Jsem to stále já,jedna osoba.
Bohužel ještě dest dní čekání :?

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 30 dub 2013, 16:36

Citovat se může, jen ne poslední příspěvek ;):). To budeš jezdit na obou skůtrech?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 30 dub 2013, 17:56

Ne,na obou ne. Burgoš půjde do Prahy.
Zrovna teď jsem dořešil poslední problém za saharou. Jak bude Down ( fakt nevím jak mu inteligentně říkat :D ), tak se burgoš se mnou naposledy projede do Práglu a tam i zůstane. Chtěl jsem ho tam nechat po skůtršňůře,ale potřebuji ho z domu pryč. Pojede s ním žena a na kymčákovi dojedeme zpátky na moravu.
Kua nemožu sa dočkať :evil:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 30 dub 2013, 19:30

A šak sa dočkáš, ogaro! ... vydržať .... :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět