Pneu našich miláčků

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 20 dub 2013, 20:23

Silnopůrky se sjíždějí pěkně. Žádný plošky, nebo znatelný přechody na nich nejsou. Teď ale netuším, kolik na nich mám najeto, abych mohl odhadnout, kolik ještě na nich ujedu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 20 dub 2013, 20:26

manet125 píše:Tak jestli dobře počítám, Michelin Power Pure má na zadku najeto cca 10000 a na další minimálně 3000 to vypadá.
Tohle jsem psal v září, takže to asi vydrží víc než kterákoli jiná guma.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » sob 20 dub 2013, 20:38

Fajné takže objednám raději teď ať sou doma pro případ nouze
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 30 dub 2013, 08:18

Klucíííí .. prosím help .... chci se zeptat, jestli se někdy někomu přihodilo to, ,že by se mu zadní guma sjížděla nestejnoměrně?? (podle mě je to nemožné, pokud není na gumě výrobní vada) ... já včera zaregistroval, jak se mi při 50km/h skútr "houpe" jakoby doředu-dozadu-skoro neznatelně ... aji jsem zastavil a kontroloval, jestli se mi neudělala někde na gumách boule, vše OK. Když jsem za dědinou zrychlil na 100km/h, tak dobrý, žádné problémy jsem neregistroval. Doma jsem se na to podíval pořádně a přední guma OK, taky je skoro nová, má najeto 750 km, ale zadní, ta je od podzimu a má najeto 2700km. Vzorek dobrý, ale když jsem na hlavním stojanu zkusil přidat plyn a kolo se otáčelo, zdálo se mi, jako by byla sjetá došišata. Normálně okem jsem měl pocit, že vykazuje obvodové házení. Kontroloval jsem i ráfek a ten se na obvodu nehnul, opticky. Závažíčko taky neuletělo a tak jsem pořádně umyl ráfek od nachytaného "blátíčka", v domění, jestli by právě tyto prachové usazeniny (někde byla vrstva prachu silnější - jízda v dešti) nemohly způsobit nevyvážené hmoty. Dnes odpoledne to prubnu umyté, bo včera už jsem měl pivo a do práce jsem dnes musel vozem. Taky trochu přemýšlím, jestli může při určitých otáčkách kmitat řemen variátoru, jestli to "houpání" nedělá varec. Někdy mám pocit že při určitých otáčkách a rychlosti je varec hlučnější a víc "nevyvážený" a mohl by způsobit ono rozhoupání při testu na stojanu ... no nevím co stím, jestli s tím můžu k Františkovi?? a nebo jestli je to naprosto normální a jen jsem to doposud neregistroval ?? trochu mě uklidňuje, že při vyšších rychlostech je to lepší, ne horší, dle tohoto usuzuju, že by to mohl být i ten varec, řemen už asi taky nebude z nejnovějších, aktuálně mám najeto cca 8100km ... tak já fakt nevím :? :(
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 30 dub 2013, 08:46

Řemen ve variátoru se může v určitých otáčkách rozvibrovat, ale to by jsi cítil spíš v řidítkách, než pohupováním skůtru.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 30 dub 2013, 09:04

S tím řemenem bych se taky nezaobíral, máš nový stroj a řemen má danou životnost, kterou zjistíš v manualu. Já bych se zaměřil na zadní kolo, sundal a nechal přavážit :wink: Ještě by mohl trošku drhnout zadní brzdič, ale pokud nic nepíská ... Každopádně k Františkovi můžeš, my tě podržíme anebo pojedeme pořád rychle, no co :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 30 dub 2013, 09:58

Tak já to odpoledne zkusím prubnout a kdyby něco, tak kolo dolu a tradá do pneuservisu převážit ... ach jo ať je to dobré, ať je to dobré ... :?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 30 dub 2013, 10:04

Hmm, souhlasím s Ládíkem. Pokud se ti zdá, že je šišaté, tak sundat a přezout. A jasně že převážit. Řemen by měl vydržet rozhodně více než 8 500.
Šiška by ti při přidání plynu na stojanu shodila stroj dolu.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » úte 30 dub 2013, 10:52

taky myslím že převážením nic nezkazíš ale spíš je divné to jak to mohlo vzniknout. ABS tam máš takže zbroušení gumy při nějakém ostrém brždění by nemělo nastat. Huštění máš nejspíš správné když máš ten měřák. Tlumiče máš nastavenou stejnou tvrdost na obou stranách?(nehráli si kolegové v práci např.) Ještě nejel si po nějaké kvalitní cestě mě to dělá bordel u příbora ale to je tím kvalitním asfaltem cesta vypadá rovná ale xciting si tam pěkně zaskáče. Tak to je vše co mě napadá. :roll:

PS:dnes mi příjdou nové gumy ale to ti je naprd ty máš myslím menší kolo vzadu (sem myslel kdybys narychlo nesehnal novou)
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 30 dub 2013, 19:41

Tak tadle moje odpověď to lehce posune z tématu, neb jsem se problémem dnes zaobíral víc. Zmatlal jsem si přípravek na proměření obvodové geometrické nesrovnalosti na zadním plášti a výsledek mě uspokojil. Obvod pláště se pohybuje ve cca 0,3 mm, což není zlé. Problém ale byl, jak nadhodil Laďa, v zadním brzdiči. Při nižších rychlostech bylo přibrždění v určitém obvodu kola celkem znatelné a taky proto, že to byl brzdič, tak se to tak neprojevovalo při vyšších rychlostech, kdy jsou síly na zadní kolo od řemene větší. Kolo i guma je teda OK, tak jsem usoudil a rozebral jsem brzdič, pístky šly celkem v poho, ale pro jistotu jsem promazal jak pístky, tak i čepy vedení protidesky. Budu doufat, že to bude lepší :wink: Díky za příspěvky, za rady a za pomoc a už se netěším na pátek .... :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » sob 11 kvě 2013, 22:28

Majitelé třístovek.
Jen tak z nudy jsem si zadal na netu rozměr pneumatik,abych se dozvěděl,co mě budou stát nové a jaký je výběr.
Bohužel se mě ani po půl hodině nepodařilo najít byť jen jediný kus rozměru jak v manuálu,tak ve velkém TP.
Jsem blbej nebo ano ?

O 20 minut pozděj - tak ANO :D Hledal jsem přesné indexy a vůbec mě starého koňa nenapadlo,že můžou být lepší,než udává výrobce.
Uf,už je dušička v péří :mrgreen:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 13 kvě 2013, 07:11

:D :D .. tak tak ... zpravidla je na trhu lepší indexování, než je minimum v TP ... tak jsem na to narazil, když jsem přezouval ... :D :D Jestli máš Downa obuté do nových Pro Maxiss, tak jsem zvědav, kolik ti vydrží. Já zadek přezouval po tuším 5400 km .. :wink: :?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 13 kvě 2013, 07:44

Tak bych přihodil zkušenost se Michelin Power Pure. Další víkend na blátíčku a v hodně velkém deštíku ( dokonce jsem se nasoukal do nepromoků ). Musím říci, že gumy dobře drží stopu a díky dlouhým drážkám dobře odvádějí vodu. Jen jednou jsem měl pocit, že si skutřík trochu klouzl pod zadkem. Jinak jsme jeli i po mokrých kostkách a nezaznamenal jsem problém. Na suchu zatáčky bez problémů a kdybych měl o metr delší ruku, klidně si sáhnu na zem. No váženě sedí dobře. Mohu je jen doporučit. Teď ještě kolik vydrží v nájezdu kilásků. Ale koupím je zase.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 13 kvě 2013, 08:08

Tak jsem rád za Gekovu zkušenost, protože mám sice jen kolem 1Tkm, ale na Silnopůrky si už teď brousím zuby :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 13 kvě 2013, 10:43

:D .. koukám, že "Silnopůrky" se ujalo ... :wink: :) .. .ale i já bych napříště chtěl Downa obout do těchto papučí ... i když se stávající Dunlop ScootSmart taky nejsem nespokojený .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Odpovědět