Pneu našich miláčků
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Silnopůrky se sjíždějí pěkně. Žádný plošky, nebo znatelný přechody na nich nejsou. Teď ale netuším, kolik na nich mám najeto, abych mohl odhadnout, kolik ještě na nich ujedu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Tohle jsem psal v září, takže to asi vydrží víc než kterákoli jiná guma.manet125 píše:Tak jestli dobře počítám, Michelin Power Pure má na zadku najeto cca 10000 a na další minimálně 3000 to vypadá.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Klucíííí .. prosím help .... chci se zeptat, jestli se někdy někomu přihodilo to, ,že by se mu zadní guma sjížděla nestejnoměrně?? (podle mě je to nemožné, pokud není na gumě výrobní vada) ... já včera zaregistroval, jak se mi při 50km/h skútr "houpe" jakoby doředu-dozadu-skoro neznatelně ... aji jsem zastavil a kontroloval, jestli se mi neudělala někde na gumách boule, vše OK. Když jsem za dědinou zrychlil na 100km/h, tak dobrý, žádné problémy jsem neregistroval. Doma jsem se na to podíval pořádně a přední guma OK, taky je skoro nová, má najeto 750 km, ale zadní, ta je od podzimu a má najeto 2700km. Vzorek dobrý, ale když jsem na hlavním stojanu zkusil přidat plyn a kolo se otáčelo, zdálo se mi, jako by byla sjetá došišata. Normálně okem jsem měl pocit, že vykazuje obvodové házení. Kontroloval jsem i ráfek a ten se na obvodu nehnul, opticky. Závažíčko taky neuletělo a tak jsem pořádně umyl ráfek od nachytaného "blátíčka", v domění, jestli by právě tyto prachové usazeniny (někde byla vrstva prachu silnější - jízda v dešti) nemohly způsobit nevyvážené hmoty. Dnes odpoledne to prubnu umyté, bo včera už jsem měl pivo a do práce jsem dnes musel vozem. Taky trochu přemýšlím, jestli může při určitých otáčkách kmitat řemen variátoru, jestli to "houpání" nedělá varec. Někdy mám pocit že při určitých otáčkách a rychlosti je varec hlučnější a víc "nevyvážený" a mohl by způsobit ono rozhoupání při testu na stojanu ... no nevím co stím, jestli s tím můžu k Františkovi?? a nebo jestli je to naprosto normální a jen jsem to doposud neregistroval ?? trochu mě uklidňuje, že při vyšších rychlostech je to lepší, ne horší, dle tohoto usuzuju, že by to mohl být i ten varec, řemen už asi taky nebude z nejnovějších, aktuálně mám najeto cca 8100km ... tak já fakt nevím

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
S tím řemenem bych se taky nezaobíral, máš nový stroj a řemen má danou životnost, kterou zjistíš v manualu. Já bych se zaměřil na zadní kolo, sundal a nechal přavážit
Ještě by mohl trošku drhnout zadní brzdič, ale pokud nic nepíská ... Každopádně k Františkovi můžeš, my tě podržíme anebo pojedeme pořád rychle, no co

Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, souhlasím s Ládíkem. Pokud se ti zdá, že je šišaté, tak sundat a přezout. A jasně že převážit. Řemen by měl vydržet rozhodně více než 8 500.
Šiška by ti při přidání plynu na stojanu shodila stroj dolu.
Šiška by ti při přidání plynu na stojanu shodila stroj dolu.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
taky myslím že převážením nic nezkazíš ale spíš je divné to jak to mohlo vzniknout. ABS tam máš takže zbroušení gumy při nějakém ostrém brždění by nemělo nastat. Huštění máš nejspíš správné když máš ten měřák. Tlumiče máš nastavenou stejnou tvrdost na obou stranách?(nehráli si kolegové v práci např.) Ještě nejel si po nějaké kvalitní cestě mě to dělá bordel u příbora ale to je tím kvalitním asfaltem cesta vypadá rovná ale xciting si tam pěkně zaskáče. Tak to je vše co mě napadá. 
PS:dnes mi příjdou nové gumy ale to ti je naprd ty máš myslím menší kolo vzadu (sem myslel kdybys narychlo nesehnal novou)
PS:dnes mi příjdou nové gumy ale to ti je naprd ty máš myslím menší kolo vzadu (sem myslel kdybys narychlo nesehnal novou)
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak tadle moje odpověď to lehce posune z tématu, neb jsem se problémem dnes zaobíral víc. Zmatlal jsem si přípravek na proměření obvodové geometrické nesrovnalosti na zadním plášti a výsledek mě uspokojil. Obvod pláště se pohybuje ve cca 0,3 mm, což není zlé. Problém ale byl, jak nadhodil Laďa, v zadním brzdiči. Při nižších rychlostech bylo přibrždění v určitém obvodu kola celkem znatelné a taky proto, že to byl brzdič, tak se to tak neprojevovalo při vyšších rychlostech, kdy jsou síly na zadní kolo od řemene větší. Kolo i guma je teda OK, tak jsem usoudil a rozebral jsem brzdič, pístky šly celkem v poho, ale pro jistotu jsem promazal jak pístky, tak i čepy vedení protidesky. Budu doufat, že to bude lepší
Díky za příspěvky, za rady a za pomoc a už se netěším na pátek ....

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Majitelé třístovek.
Jen tak z nudy jsem si zadal na netu rozměr pneumatik,abych se dozvěděl,co mě budou stát nové a jaký je výběr.
Bohužel se mě ani po půl hodině nepodařilo najít byť jen jediný kus rozměru jak v manuálu,tak ve velkém TP.
Jsem blbej nebo ano ?
O 20 minut pozděj - tak ANO
Hledal jsem přesné indexy a vůbec mě starého koňa nenapadlo,že můžou být lepší,než udává výrobce.
Uf,už je dušička v péří
Jen tak z nudy jsem si zadal na netu rozměr pneumatik,abych se dozvěděl,co mě budou stát nové a jaký je výběr.
Bohužel se mě ani po půl hodině nepodařilo najít byť jen jediný kus rozměru jak v manuálu,tak ve velkém TP.
Jsem blbej nebo ano ?
O 20 minut pozděj - tak ANO
Uf,už je dušička v péří
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Tak bych přihodil zkušenost se Michelin Power Pure. Další víkend na blátíčku a v hodně velkém deštíku ( dokonce jsem se nasoukal do nepromoků ). Musím říci, že gumy dobře drží stopu a díky dlouhým drážkám dobře odvádějí vodu. Jen jednou jsem měl pocit, že si skutřík trochu klouzl pod zadkem. Jinak jsme jeli i po mokrých kostkách a nezaznamenal jsem problém. Na suchu zatáčky bez problémů a kdybych měl o metr delší ruku, klidně si sáhnu na zem. No váženě sedí dobře. Mohu je jen doporučit. Teď ještě kolik vydrží v nájezdu kilásků. Ale koupím je zase.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
