Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5473
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Čau Rosi, Rosťo ? Bohužel tato opěrka vždy musí opustit své místo a uvolnit prostor kufru. Ale i na kufr lze namontovat pohodlnou opěrku. Já to tak pořešil a Janka je spokojená
tady trošku inspirace:
viewtopic.php?t=248&postdays=0&postorder=asc&start=60
tady trošku inspirace:
viewtopic.php?t=248&postdays=0&postorder=asc&start=60
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Tak pánové mám dotaz. Když jedu po kostkách,nebo kvalitním, českým,zalátaným asfaltu,ozývá se mi z pod řídítek cinkání,jako by tam byla uvolněná nějaká sponka a na něco narážela.Čistě teoreticky by to mohl dělat ten šíleně sqělý přerušovač blinkrů.Nevíte o tom někdo něco ?
Klíče v zapalování to fakt nejsou,byť jsem Kymco
Klíče v zapalování to fakt nejsou,byť jsem Kymco
- láďa
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv 26 lis 2009, 16:22
- Bydliště: Praha 9,Černý Most
včera jsem viděl Downa komplet rozebraného,odstrojeného,je tam tolik věcí,že odhadnout co to je,bude oříšek..otázka je zda to cinká pod plasty řidítek,nebo nebo někde na čumáku..dost často identifikovat vycházející zvuky je dost problém 
Xciting 300 iR,vyhřívané hefty,bixenon,strobo,siréna Federal signals
Je to samozřejmě pravda. Tohle se špatně hledá.
Já jsem ho trošku rozdělal a nikde jsem nic nenašel. Ani zepředu,ani zezadu,ani zespod.
Uvidíme jak bude cinkat zítra. To jsou ty první dvě fotky. Ostatní jsou žánrové
Taky jsem zjistil,že hodiny se za 10 minut o 2 zpozdí. A nevím si s tím rady.
Poradí někdo ? Jsou to prkotiny ale na novém zlobi.
http://rosi45.rajce.idnes.cz/Downtown
Já jsem ho trošku rozdělal a nikde jsem nic nenašel. Ani zepředu,ani zezadu,ani zespod.
Uvidíme jak bude cinkat zítra. To jsou ty první dvě fotky. Ostatní jsou žánrové
Taky jsem zjistil,že hodiny se za 10 minut o 2 zpozdí. A nevím si s tím rady.
Poradí někdo ? Jsou to prkotiny ale na novém zlobi.
http://rosi45.rajce.idnes.cz/Downtown
S tím cinkáním to bude složitější, asi budeš muset zkusit jezdit s odkrytovaným skůtrem a bez helmy. A přitom naslouchat bedlivě svému stroji. Druhá věc s těma hodinama. Tam si myslím, že by bylo rozumné to řešit reklamací.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Schválně se dnes podívám, jaký mám čas, nastavoval jsem hodiny někdy v březnu 
Ale jinak, pokud je to nový stroj v záruce a je tam natolik výrazná odchylka, tak pokud je v pořádku elektroinstalace (což by měla), tak by to chtělo při garančce žádat výměnu modulu hodin, ať máš klid. Práce tam bude asi horší, než hodnota hodin samotných, tak jsem zvědav, jak se budou tvářit
Já si pro změnu dnes v práci vzpomněl, že bych si měl zkontrolovat tlak v pneu. A protože ho zatím nemám v hlavě, stáhl jsem si Manuál na Downtown 200i. Je sice v angličtině, ale našel jsem tam krásně popsané nastavování PP, včetně hodin, což v českém manuálu od prodejce vůbec nebylo. A to jsem se čtením teprve na začátku...
Ale jinak, pokud je to nový stroj v záruce a je tam natolik výrazná odchylka, tak pokud je v pořádku elektroinstalace (což by měla), tak by to chtělo při garančce žádat výměnu modulu hodin, ať máš klid. Práce tam bude asi horší, než hodnota hodin samotných, tak jsem zvědav, jak se budou tvářit
Já si pro změnu dnes v práci vzpomněl, že bych si měl zkontrolovat tlak v pneu. A protože ho zatím nemám v hlavě, stáhl jsem si Manuál na Downtown 200i. Je sice v angličtině, ale našel jsem tam krásně popsané nastavování PP, včetně hodin, což v českém manuálu od prodejce vůbec nebylo. A to jsem se čtením teprve na začátku...
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Demontáž odhaduju tak do 30ti minut,takže žádná hrůza. Ono se to všechno zdá strašně složité,ale pokud víš kde a co,je to skládačka jak lego. Když jsem na "béčku" poprvé tahal ven vanu,trvalo mě to celé odpoledne a rozdělal jsem zbytečně půlku scoota. A naposled 15 minut ? 
Jo a měřil jsem ty hodiny. Mínus třicet minut za hodinu. Chvíli jsem přemýšlel,jestli tam není mimozemský čas.
Být to v práci,věděl bych kdo za tím stojí ...
Jo a měřil jsem ty hodiny. Mínus třicet minut za hodinu. Chvíli jsem přemýšlel,jestli tam není mimozemský čas.
Být to v práci,věděl bych kdo za tím stojí ...
Okamžitě reklamuj !!! Trvej na tom, že to ten čas ukazovalo blbě hned od začátku. Aby nemohli mít pindy, že jsi v tom něco zmasil. 
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013