Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 11 čer 2013, 06:37

Tak to se spletli, místo datum tam chtěli napsat čas, ten to ukazuje. Včera jsem to zkoumal a datum tam opravdu není :wink:
To Gandalf> ten volný konektor, na který jsi se ptal je na připojení externího diagnostického přístroje :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » úte 11 čer 2013, 14:06

Tak jak je to s tím volným konektorem :?:
V servisním manuálu jsem nic nenašel.
Mulah - příprava na brzdové do topcase
Honza - diagnostika

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 11 čer 2013, 14:17

100% diagnostika. Tento konektor je přístupný po vyloupnutí krytky v podsedlovém prostoru poblíž baterky (vzadu), bez demontáže vany. Viděl jsem mechanika, jak na to napojoval diagnostický přístroj :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » úte 11 čer 2013, 21:47

Honza má pravdu je to konektor diagnostiky.
Taky mě zajímalo na co je,tak jsem se ptal
při garančce mechanika.
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 12 čer 2013, 14:02

Tak dnes dopoledne proběhla první část mého "projektu tacho x GPS". Příjemné je, že GPS má i v náprsní kapse stále slušný signál. V jednom mírném klesání jsem jel tak, abych byl tacho-ručičkou na 120 km/h (+/- 1 km/h) a zbytek jsem už jel vždy pomaleji. GPS zaznamenala max. rychlost 112 km/h. Takže odchylka je menší než 10%, které jsem očekával.
Navečer při zpáteční cestě zkusím, co to dá na výpadovce z mírného klesání, samozřejmě za předpokladu rozumné hustoty provozu (safety first) :wink:
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » stř 12 čer 2013, 19:13

Tak to jsem čekal větší odchylku.
Co jsem ještě před nákupem skútra,pročítal různá
fóra,tak Italové jsou na tom podstatně hůř .
Tak před 15 roky,kdy normální člověk neměl možnost
si rychlost nijak ověřit,by se prostě tvrdilo,že Downtown 125
jede 130 a hotovo.
:lol:
Když už jsme u té rychlosti ,tak loni když jsem se vracel
z prace na Simsonovi za totálního slejváku,
vletěl jsem do vesnice ,kde byla zóna 30,šedesátkou a jako
naschvál tam měřili policajti.
Už jeden z nich vycházel s plácačkou do silnice,ale
když viděl toho zmrzlého a promočeného chudáka,
tak jenom promachnul ať jedu dál.
Asi si vzpoměl na scénu z filmu vrchní prchni,jak zastavili
Abrhama policajti v tom verolexu :D
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 12 čer 2013, 20:50

Gandalfe, tak to máš docela dobrý. Já XC s navigací teda neporovnával,ale Soník mi bliknul varovkama v autě,když jela 130 a já měl na budíku přes 150 :shock:
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 12 čer 2013, 20:54

Rosi45 píše:Tak jak je to s tím volným konektorem :?:
V servisním manuálu jsem nic nenašel.
Mulah - příprava na brzdové do topcase
Honza - diagnostika
Omlouvám se za matení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 12 čer 2013, 21:14

Tak při zpáteční cestě už byla navi vybitá a kabel jsem s sebou neměl. Ale zítra budu pokračovat. Jen mám pocit, že moc přes těch 120 už to nevyleze, přinejmenším při mých najetých 1300 km. Navíc to nedržím moc dlouho... :)

Teď ještě špekuluju, jestli na léto nedát origo plexi, protože jsem s ním vlastně pořádně nejel a tak nevím, jak se s ním vlastně skútr chová. Myslíte, že zaznamenám nějaký rozdíl?
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 13 čer 2013, 00:05

To Mulah : já bych bral tvou variantu :-)
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 13 čer 2013, 06:40

To Gandalf> mě s origo plexi mlátil proudící vzduch zespod pod přilbu a bylo to dost nepříjemné a pak taky mi byla větší zima na ruce v rukavicích, díky absenci deflektorů na origoplegu. I když na léto je to možná vhodné, aby se nepotily ruce v rukavicích ?! :wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Raddy71
Už mám víc než deset
Příspěvky: 52
Registrován: ned 19 kvě 2013, 20:18
Bydliště: Neratovice

Příspěvek od Raddy71 » čtv 13 čer 2013, 20:53

Gandalf: dnes jsem tam dal origo plego a zitra
dám vědět jaký je rozdíl.
Kymco Downtown 125i bílá barva
Radek

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4349
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 13 čer 2013, 22:00

Není vám teď za těma velkýma plégama vedro ?
Dnes jsem v tom krásném počasí jel na chatu a moc mě teda do polo rozepnuté bundy nefoukalo . Na B foukalo víc.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 14 čer 2013, 07:10

Rosi je, loni jsem jel odpoledne po 17 hodině z Brna do Břeclavi v těch obrovských vedrech, co byly na přelomu června a července a jel jsem po dálnici a Hustopečích jsem musel sjet na starou cestu, abych alespoň chvilkama lapal stín ... no myslel jsem, že zdechnu ... topilo se zezhora i odspodu ... :? :(
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4372
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 14 čer 2013, 07:53

Jsem zvědav na Raddyho zkušenost (pro orientaci připiš Tvou výšku, i když tu už možná někde je). Já totiž s origo plexi ujel jen pár stovek metrů. Ale včera jsem jezdil ve slušném teple ze velkým plexi v letní motobundě a rozhodně jsem se nepřehříval :wink: Spíš jsem cítil příjemné proudění vzduchu v místech, kde je na bundě jen taková prostupná síťovina. Ale netvrdím, že když půjde přes 30°C, tak pojíždění po městě může být utrpením :?
Honda Forza 300 (2019) Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět