X10 350
Tím si nejsem tak jistý. Nejde jen o průřez přívodních kabelů, ale hlavně o přechodový odpor mezi konektorem a zásuvkou. Ten může být klidně 0,1 ohmů. Když by přes něj protékal proud 10A, způsobilo by to podle Ohmova zákona (U=RxI) úbytek napětí 1V. Při 200A by to ale teoreticky bylo 20Vmulah píše:Já jsem to už řešil a s úspěchem vyřešil,ale ještě nevyrobila navíc jsem chtěl aby se to tím konektorem dalo startovalo přes kabely, takže proudová zátěž mnohonásobně vyšší. Samozřejmě konektor 12v na zátěž 200A je problém (maximální startovací proud) ,ale po přepočtu to odpovídá cca 16A na 220v a to už problém není.
A osobně si myslím že i CL zásuvka by to snesla, pokud by k ní vedly dostatečně silný kabely min. průřezu 6mm2
Ale je to opravdu moc hezký stroj.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
V GME mi doporucili spec. axialni napajeci konektory za par korun. Zitra jedu pro plexi Givi, tak to mam po ceste
Co je zajimave - krasne zpracovany manual, u Kymca jsem obcas neco hledal marne, tady je dokonce s obrazky vysvetleno, jak demontovat plexi
Co je zajimave - krasne zpracovany manual, u Kymca jsem obcas neco hledal marne, tady je dokonce s obrazky vysvetleno, jak demontovat plexi
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4936
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Gandalfe, i já musím nové vozítko pochválit a přát šťastné návraty domů. 
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Diky vsem a naposledy Jachymu.
Plexi je doma, je o 13 cm vyssi a podstatne sirsi nez origo, tak jsem zvedav, kde presne bude horni okraj. Do instalace se asi pustim sam, i kdyz neni tak snadna jako u Downa.
Konektory taky mam a vzal jsem k tomu i kabel s pouzdrem na pojistku. Tak az me prejde predvanocni kasilek, mam si s cim hrat
Plexi je doma, je o 13 cm vyssi a podstatne sirsi nez origo, tak jsem zvedav, kde presne bude horni okraj. Do instalace se asi pustim sam, i kdyz neni tak snadna jako u Downa.
Konektory taky mam a vzal jsem k tomu i kabel s pouzdrem na pojistku. Tak az me prejde predvanocni kasilek, mam si s cim hrat
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9499
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Pokud budeš zařezávat, tak než se do toho pustíš, nalep si zhruba někde v úrovni očí průhlednou lepící pásku a chvilku s ní jezdi, aby jsi věděl, kde přesně je ta hrana přes kterou se budeš dívat při jízdě v dešti.
Možná je tato rada zbytečná, protože Pížo to má vychytaný
.
Možná je tato rada zbytečná, protože Pížo to má vychytaný
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
To možná jo, ale takový krk bude mít spousta dalších využití. Plexi jen to jedno
Ale ne, vážně doufám, že to bude tak akorát. Pěkně se za ním schovám a kdyby pršelo nebo se rosilo, tak se maximálně napřímím a půjde to. Kdyby bylo nejhůř, tak bych musel najít nějakého "Mildu", aby mi to kvalifikovaně fiknul. Sám bych se do toho nikdy nepouštěl, na to mám před podobnými materiály příliš velký respekt. Dokud ho tam nedám, tak to nezjistím, protože zatím nedokážu posoudit, jestli mají plexi identický sklon, takže přesná výška plexi ještě nevypovídá nic o reálné výšce okraje. Ale já jsem optimista
Ale ne, vážně doufám, že to bude tak akorát. Pěkně se za ním schovám a kdyby pršelo nebo se rosilo, tak se maximálně napřímím a půjde to. Kdyby bylo nejhůř, tak bych musel najít nějakého "Mildu", aby mi to kvalifikovaně fiknul. Sám bych se do toho nikdy nepouštěl, na to mám před podobnými materiály příliš velký respekt. Dokud ho tam nedám, tak to nezjistím, protože zatím nedokážu posoudit, jestli mají plexi identický sklon, takže přesná výška plexi ještě nevypovídá nic o reálné výšce okraje. Ale já jsem optimista
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
Gandalfe, na tom řezání fakt nic není. Taky jsem se bál, ale všechno dopadlo dobře. Na plexi jsem z obou stran v místě řezu nalepil papírovou pásku. Na přímočarou pilku pak moc netlačit a šlo to pěkně. Řezal jsem s nějakou rezervou a pak to dorovnal pilníkem. 
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Plexi toho vydrží dost. Když jsem poprvé hapal,tak se hrana šoupala po asfaltu 5metrů a neprasklo, jen jsem to zasmirkoval a bylo jak nový. A když jsem dělal vrátka a okna z plexiskla na domeček pro morčata, tak jsem ho ani neřezal. Jen jsem odlamovacím nožem udělal rysky a přes hranu ponku jsem ho lámal. Bylo až neuvěřitelný, Jak jsem to musel rvát než prasklo.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500