Kymco Vitality potřebuju poradit

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » stř 08 úno 2012, 11:12

Pratelné filtry jsou jen KN filtry. Prodávají se s čistidlem a o olejíčkem pro namazání. Tento filtr je prakticky na celou životnost motorky. Bohužel na naše Kymčáky se nedělá, jinak by uč filtroval vzduch v mém.

Molitanové filtry se taky dají prát.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 08 úno 2012, 11:31

Baže a Vitalitka 50 2T má právě ten molitanový a to je paráda. :D :D :D

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » stř 08 úno 2012, 18:55

Dneska jsem se domluvil s jedním servisem a prodejce Kymco v Praze, že za pár dní pojede na školení ohledně Kymca do Německa a přiveze mi novej náhradní stojí tam pár korun. Byl to super chlap a bylo znát, že o našich motorkách zná snad všechno a hlavně dokázal poradit. Ne jako jiní, kteří si nechávaj všechno jen pro sebe a lákaj vás k sobě do servisu aby vás oškubaly i na drobnostech to se tady nestane. Je radost seznámit se s někým takovým :D

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » stř 08 úno 2012, 19:14

A kdopak to byl? Nemohl by domluvit exkurzi v Kymcu? :roll: :wink:
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » stř 08 úno 2012, 19:30

Byl to mechanik z Skutrs SRS Praha fak super chlápek.

Více zde: http://www.skutrs.cz/kontakt/

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 09 úno 2012, 07:22

Já na Tchaiwan nee. Ale asi před 3 roky tam byli redaktoři ČMN. Potom byla v novinách dvojstrana o fabrice, testovacím polygonu a úžasně pohostiných šéfech Kymca. Prostě z toho výletu byli vydřený jak brzdový kotouče.

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 09 úno 2012, 08:44

Já myslel jen do toho Německa ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1531
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » čtv 09 úno 2012, 14:35

Jasně že enem do dojč,a baglem na hřbetě je to co by kamenam dohodil a moc fajn procházka.Kdo ide se mnou? :lol:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 09 úno 2012, 14:48

Ale na kolečkových bruslích, jooo? 8)
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » čtv 09 úno 2012, 17:35

Nazdárek chlapy. Tak jsem se byl dneska podívat na Vitalitku a připravoval jsem se na zítřejší servis a měl jsem sebou vytištěnou stránku na které byly označeny šrouby které mám odšroubovat když chci vypustit převodovej olej a nějak se mi to nezdá. Ty šrouby na skútru nejsou ani trochu označené a nechci něco poondat . Už jste to někdo dělal na tomto konkrétním skútru? Můžete mi udělat konkrétní foto těch pravejch šroubů? Díky . Chci se na to vrhnout a chci to udělat dobře. 8)

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 10 úno 2012, 08:33

V těchto dnech se mi těžko podaří Ti něco nafotit, ale snad to dokážu vysvětlit s pomocí jedné strany z ser. manuálu.

Obrázek

1. Skůtra postavit na hlavní stojan na rovině. Já ještě dodám, že by bylo dobré ten olej nějak ohřát. Jízdou asi těžko, ale aspoň nechat skůtr pár hodin v teplé místnosti.
2. Připrav si misku pod vypuštěcí šroub ( na obr. Drain Bolt ).
3. Šroub úplně vytoč a olej nech z převodovky aspoň 1/2 hodiny vykapat do misky.
4. Šroub natoč zpátky a dotáhni.
5. Vytoč horní šroub ( na obr. Oil Check Bolt Hole ).
6. Na odměření přesného množství oleje ( v tvém případě 0,11 litru ) používám velkou injekční stříkačku.
7. Stříkačkou naper olej do otvoru po šroubu.
8. Vrať tam šroub a s citem ho dotáhni.
9. Zlikviduj starej olej, ukliď vercajk, umej tlapy.
10. Odchod na párek.

Chapišto, myslím si, že teď už to klapne. :wink:

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 10 úno 2012, 10:19

Po tomhle názorném manuálu to zvládne i moje ségra. Takže díky moc :D . Taky jsem si myslel že to jsou tyhle šrouby ale myslel jsem že budou nějak označené. Docela mě překvapilo že na nich není ani trochu znát že to jsou oni. :? Díky

Oskar 78
Už mám víc než deset
Příspěvky: 70
Registrován: sob 04 úno 2012, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Oskar 78 » pát 10 úno 2012, 15:58

Tak mám za sebou alespoň malej servis. Vyndal jsem si filtr a nebyl ani moc špinavej ale byl na spodu mokrej od oleje. Když jsem měnil svíčku tak jsem zjistit, že ji někdo přede mnou namontoval na šikmo. Myslel jsem že bude závit zničenej, ale podařilo se mi namontovat novou svíčku rovně jak se má. Utáhnul jsem ji docela na tvrdo tak doufám, že se mi nebude povolovat?? Nabyl jsem baterku ale stačilo málo. Byla nabyta na 99%. Ty gelovky jsou docela dobré. A až budu mít náladu tak ještě vypustim olej z převodovky.

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4936
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pát 10 úno 2012, 16:19

Už aby bylo teplo ;) .
KYMCO Xciting Evo, Kymco Vitality 150,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125, Honda CTX700...

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1531
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » pát 10 úno 2012, 20:46

Oskar 78 píše:Tak mám za sebou alespoň malej servis. Vyndal jsem si filtr a nebyl ani moc špinavej ale byl na spodu mokrej od oleje. Když jsem měnil svíčku tak jsem zjistit, že ji někdo přede mnou namontoval na šikmo. Myslel jsem že bude závit zničenej, ale podařilo se mi namontovat novou svíčku rovně jak se má. Utáhnul jsem ji docela na tvrdo tak doufám, že se mi nebude povolovat?? Nabyl jsem baterku ale stačilo málo. Byla nabyta na 99%. Ty gelovky jsou docela dobré. A až budu mít náladu tak ještě vypustim olej z převodovky.
Oskare ,ale u te gelovky pozor na uroveň napětí. Sou na to haklivé.Já sem taky nebyl schopen odhalit proč mi přestala držet napětí až sem se domákl,že když sem třeba týden nejezdil ani neprotáčel motor jen tak na stojanu,tak ta gelovka stratila napětí a už sem ji nikdy neměl tak jako dříve.Ze začátku sem ji dycky před jízdou nabil ale vydrželo to tak max. den- dva a pak se to zhoršovalo až do takového stadia,že ačkoliv mi nabíječka signalizovala plné nabití tak při startu to párkrát protočilo motor docela svižně a pak bylo s napětím amen tak sem musel startovat startpákou.Na servisu mi bylo řečeno,že to je u gelovek normální,že stačí abys jednou dopustil delším odstavením scootera pokles napětí a je kaput. :wink:

Odpovědět