Pomoc po výměně variátoru

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 10 zář 2012, 18:34

tak pérko je někde na cestě, zítra dorazí. Jak to tak bývá,aby mu nebylo na cestě smutno dělají mu společnost náhradní pouzdra na válečky a luftfiltr.
Jen je blbý,že žena má až do pátku šichtu, to jest se musím starat o ratolesti a na výměnu a všechnu přípravu na cestu mám pouze pátek odpoledne.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 11 zář 2012, 00:07

To dáš :roll: :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 11 zář 2012, 06:18

No ba že, co bys to nedal .... ?? .... :wink: :D
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 11 zář 2012, 16:09

Pérko je doma. Už jen letmým okem je patrno kvalitnější zpracování než u toho šmejdu co jsem tam dával minule.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 11 zář 2012, 18:10

No vida, tak zdarec v Zátoce :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 11 zář 2012, 18:20

Sláva! Můžeš vyrazit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 12 zář 2012, 06:42

Tak hodně zdaru při montáži .. i když nevím, jestli nejdu takříkajíc, s křížkem po funusu .. a těším se v zátoce .. :wink: :D
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 13 zář 2012, 21:26

Kurňa, už jsem jak ty chlápci od Ferarri. Výměna kontrastky, a já měl hotovo za 20minut. Ta čínká byla po vyjmutí o 4cm kratší než ta nová - a pak má podřazovat. Z válečků 7.5 jsem se dostal na 8.5 a pravda, chtělo by to ještě o půl gramu víc,leč jsem těžší už neměl.
No co ty 3km\h na rovině oželím,zato do kopce to tahá jak cyp.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 13 zář 2012, 22:08

to Mulah> dobry praca! :wink: :) ... ať slouží ku spokojenosti ...
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » čtv 13 zář 2012, 23:26

Hmm, mulah šikula a je pojízdný, dobře Týýý, jak říká Honza :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pát 14 zář 2012, 07:29

Tak zase jednou happyend. Venouš budu velmi trénovaný a nakonec si založí firmu na ladění variátorů. A my ho pak budeme jezdit votravovat. :lol:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » ned 16 zář 2012, 16:31

Tak nevim, ale ja spis ne... i kdyz nikdy nerikej nikdy, jak pravi moudro...
:wink:
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
hadimrska57
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: úte 11 zář 2012, 20:35
Bydliště: Vysočina

variator

Příspěvek od hadimrska57 » pon 17 zář 2012, 07:15

Zdravím chlapi, jen se chci zeptat...asi hloupá otázka..-jak poznám, že válečky jsou už špatné. To samé spojka a řemen? Řemen beru, že má nějakou životnost, ale projevuje se nějak už ojetá spojka nebo špatné válečky při jízdě?
Jen se ptám, abych věděl, jak to poznat...
Další otázečka, mám u svého Xciting 300Ri, držák na telefon pod sedlem, když tam dám telefon tak by udajně při zvonění měla na palubovce svítit kontrolka - mě tam nic nesvítí :( . Má se to někde zapnout ? Díky JIrka
XCiting 300Ri

hlavně ať to jezdí

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 17 zář 2012, 07:59

To Hadimrska> s technickou sekcí ti asi odpoví fundovanější, je to o optické kontrole oplošení válečků, nevím ale, jestli se to dá dobře zkontrolovat i bez demontáže variátorové klece. Pak by se asi měly kontrolovat i samotné dráhy, ve kterých válečky běhají. Co se spojky týče, tak zkus zabrzdit fest zadní kolo a přidat plyn. Dobré je se předním kolem opřít třeba o barák před tebou. Plyn nepřidávej razantně, ale zvolna. Ucítíš, kde te začne spojka spínat. pokud bude mít motor tendenci zdechnout, je obložení spojky i pružinky pravděpodobně OK. Pokud ale ucítíš znatelný prokluz a otáčkama se dostaneš až někam ke 2,5-3 tis. ot., je ta zralé na servis. (spínání spojky ale může být individuální, mě třeba spojka začíná zabírat cca 2-2.2 tis. ot., jinde to bude asi jiné) Co se týče kontrolky na palubce, co by ti signalizovala zvonění telefonu pod sedlem, tady si myslím, že je to blbost. nedokážu si dost dobře představit způsob technického řešení?! :?
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 17 zář 2012, 08:03

Pokud je to jako u 500, tak kontrolka svítí vždy, když nabíjíš telefon. Asi abys věděl, že ho máš pod sedlem.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět