Únik oleje Xciting 500 iR
Včera ráno chci jet do fachy skůtrmo a koukám, pod XC 2 kapky tmavého oleje.
Po práci jsem si pod to lehnul,celý to otřel a uvidíme.
Dneska ráno, pro změnu 4kapky. Dedukcí jsem to přisoudil tomu tankodromu, kterým jsme projížděli směrem na plešivec,že se povolil asi šroubek a prolíná těsnění.
Po práci pod to lehnu, a kura,spodek motoru je suchej,tak zkaďál to kape.
Tak jsem začal otírat a našel jsem průser jak noha.
Jak mě ten kokot srazil, tak tím lehnutím mi stojan ohul ten darazovej kus plechu a to tak, že stojan na něj vůbec nedosedal, leč dosedal přímo na blok motoru. A jak známo, stojan je na rámu, kdežto motor na kyvce. Takže jak jsem zvesela jezdil,stojan se po bloku zvesela šoupal sem a tam až vyšoupal díru,kterou začal prolínat olej. Díra se nachází na pravém deklu klikovky hnedle pod vodní pumpou.
Aby toho nebylo mále, tak dekl z druhého XC už nemám
Prosím vás občas si zkontrolujte, jestli vám hlavní stojan daráží na ten kus plechu.
Já to zkusím nejdřív zalepit nějakým kovem (si půjčím v práci),nebo belzonou a když to nebude držet, tak holt rozborka a nechám si to v práci zavařit. Protože 5500,- za novej dekl dávat nebudu
Po práci jsem si pod to lehnul,celý to otřel a uvidíme.
Dneska ráno, pro změnu 4kapky. Dedukcí jsem to přisoudil tomu tankodromu, kterým jsme projížděli směrem na plešivec,že se povolil asi šroubek a prolíná těsnění.
Po práci pod to lehnu, a kura,spodek motoru je suchej,tak zkaďál to kape.
Tak jsem začal otírat a našel jsem průser jak noha.
Jak mě ten kokot srazil, tak tím lehnutím mi stojan ohul ten darazovej kus plechu a to tak, že stojan na něj vůbec nedosedal, leč dosedal přímo na blok motoru. A jak známo, stojan je na rámu, kdežto motor na kyvce. Takže jak jsem zvesela jezdil,stojan se po bloku zvesela šoupal sem a tam až vyšoupal díru,kterou začal prolínat olej. Díra se nachází na pravém deklu klikovky hnedle pod vodní pumpou.
Aby toho nebylo mále, tak dekl z druhého XC už nemám
Prosím vás občas si zkontrolujte, jestli vám hlavní stojan daráží na ten kus plechu.
Já to zkusím nejdřív zalepit nějakým kovem (si půjčím v práci),nebo belzonou a když to nebude držet, tak holt rozborka a nechám si to v práci zavařit. Protože 5500,- za novej dekl dávat nebudu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
A do prčic ... ještě že jsi to odhalil dříve, než to prasklo dál. Každopádně bych ti asi doporučil to po sezóně rozebrat a zavařit. Ono o nějaké vlasové trhliny, které by se chtěly po bloku šířit asi nestojí žádný majitel motorového miláčka, co ? ... Hodně štěstí ...

Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Odhalil jsem to až v ten moment,kdy začal prosakovat olej. Fotky dám večer.
Když je to teplý tak kapka za 10 minut. A když je to studený, tak 3 kapky za noc. Nějaký lepidlo jsem v práci vyfasoval ale to asi nebude moc dobrý,neb má tepelnou odolnost jen do 120 stupňů. Ale šéf slíbil, že se podívá po Belzoně přímo na hliník a když jí nenajde,dostanu belzonu na extrémě namáhaný spoje
Když je to teplý tak kapka za 10 minut. A když je to studený, tak 3 kapky za noc. Nějaký lepidlo jsem v práci vyfasoval ale to asi nebude moc dobrý,neb má tepelnou odolnost jen do 120 stupňů. Ale šéf slíbil, že se podívá po Belzoně přímo na hliník a když jí nenajde,dostanu belzonu na extrémě namáhaný spoje
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Dávám fotečky mého poškození pravého deklu klikovky
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Velice pečlivě odmastit, vybroušené to máš a Belzona je fakt dobrá. Případně se ti vyplatí si to nechat v některé dílně nechat zalepi tekutým kovem na 300°C. Koupit si kvalitní lepidlo je drahé, ale myslím, že jsi psal, že máš možnost v práci lepit. Já bych volil tuto cestu. Je to podle mě lepší to řádně zalepit, než to celé rozebrat, nechat ohřát a zavařit. Lepidla plněná hliníkem jsou dnes vysoce kvalitní. Kdysi se v Kolbence Belzonou vylepovala místa pro vložky válců v motorech.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."