Únik oleje Xciting 500 iR

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 16 říj 2012, 02:30

Bobo, tak jak to vypadá? Odkapávaš vesele nebo je to v cajku ? :?:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » stř 17 říj 2012, 08:38

Zatím jsem byl jen na tej jednej vyjížďce a navíc teď má být pěkně tak nechcu mít kymče v servisu. Kapat to samozřejmě už nekape myslím tím chladící kapalinu. Jen to vlhne u tej průchodky.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5473
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 10 lis 2012, 12:06

Tak Bobo, je to lepší nebo stejné ? Byli jsme přece na výletě 21.10. a žádné odezvy :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
trudic
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23 čer 2013, 18:51

Příspěvek od trudic » ned 23 čer 2013, 18:59

Bobo,
jak jsi vyřešil ten únik oleje z horní části motoru?
Mám asi to samé. Akorát mi to tak moc neleje. JEn mastná skvrna. Po umytí jsem to sledoval a zdá se mi, že se to rozšiřuje od té průchodky na kabely.
Poraď
Díky
Honza

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 23 čer 2013, 21:38

Mě to taky udělalo, ale pak to zmizelo. A od té doby se to neobjevilo.
Myslím si, že mi v servisu nalili víc oleje a ten pak chtěl ven.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Bobo76
Starší Kecal
Příspěvky: 1104
Registrován: čtv 21 dub 2011, 20:54
Bydliště: okolí valmezu

Příspěvek od Bobo76 » ned 23 čer 2013, 23:25

Zítra mrknu dneska už se mi nechtělo ale v každém případě sem to neřešil bo nechat rozebírat motor sem nechtěl zase tak velký ten únik není.
Kymče Xciting 500 koupený (20.4.2011) zatím až na nějaké maličkosti spokojený majitel

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 23 črc 2013, 16:09

Včera ráno chci jet do fachy skůtrmo a koukám, pod XC 2 kapky tmavého oleje.
Po práci jsem si pod to lehnul,celý to otřel a uvidíme.
Dneska ráno, pro změnu 4kapky. Dedukcí jsem to přisoudil tomu tankodromu, kterým jsme projížděli směrem na plešivec,že se povolil asi šroubek a prolíná těsnění.
Po práci pod to lehnu, a kura,spodek motoru je suchej,tak zkaďál to kape.
Tak jsem začal otírat a našel jsem průser jak noha.
Jak mě ten kokot srazil, tak tím lehnutím mi stojan ohul ten darazovej kus plechu a to tak, že stojan na něj vůbec nedosedal, leč dosedal přímo na blok motoru. A jak známo, stojan je na rámu, kdežto motor na kyvce. Takže jak jsem zvesela jezdil,stojan se po bloku zvesela šoupal sem a tam až vyšoupal díru,kterou začal prolínat olej. Díra se nachází na pravém deklu klikovky hnedle pod vodní pumpou.
Aby toho nebylo mále, tak dekl z druhého XC už nemám :evil: :evil: :evil:

Prosím vás občas si zkontrolujte, jestli vám hlavní stojan daráží na ten kus plechu.

Já to zkusím nejdřív zalepit nějakým kovem (si půjčím v práci),nebo belzonou a když to nebude držet, tak holt rozborka a nechám si to v práci zavařit. Protože 5500,- za novej dekl dávat nebudu
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9499
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 23 črc 2013, 16:36

Ty brďo, tak to je průser. Zkus to vyfotit, já vím, že to nebude jednoduchý.
Ještě, že jsi takový šikula a víš si rady.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 23 črc 2013, 16:54

Vyfocený už to je,ale zůstalo to i s foťákem v garáži.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 23 črc 2013, 17:36

To je mazec. To zkontroluji. Po těch endurech a ránách co stojan dostal. 8)
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6591
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 24 črc 2013, 06:59

A do prčic ... ještě že jsi to odhalil dříve, než to prasklo dál. Každopádně bych ti asi doporučil to po sezóně rozebrat a zavařit. Ono o nějaké vlasové trhliny, které by se chtěly po bloku šířit asi nestojí žádný majitel motorového miláčka, co ? ... Hodně štěstí ... :wink: :) :)
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 24 črc 2013, 18:45

Odhalil jsem to až v ten moment,kdy začal prosakovat olej. Fotky dám večer.
Když je to teplý tak kapka za 10 minut. A když je to studený, tak 3 kapky za noc. Nějaký lepidlo jsem v práci vyfasoval ale to asi nebude moc dobrý,neb má tepelnou odolnost jen do 120 stupňů. Ale šéf slíbil, že se podívá po Belzoně přímo na hliník a když jí nenajde,dostanu belzonu na extrémě namáhaný spoje
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3397
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 25 črc 2013, 18:40

Dávám fotečky mého poškození pravého deklu klikovky
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 25 črc 2013, 23:50

Taková kravina, to fakt zamrzí. Přes sezonu to vydrží a přes zimu bych to pro jistotu nechal zavařit.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 26 črc 2013, 09:22

Velice pečlivě odmastit, vybroušené to máš a Belzona je fakt dobrá. Případně se ti vyplatí si to nechat v některé dílně nechat zalepi tekutým kovem na 300°C. Koupit si kvalitní lepidlo je drahé, ale myslím, že jsi psal, že máš možnost v práci lepit. Já bych volil tuto cestu. Je to podle mě lepší to řádně zalepit, než to celé rozebrat, nechat ohřát a zavařit. Lepidla plněná hliníkem jsou dnes vysoce kvalitní. Kdysi se v Kolbence Belzonou vylepovala místa pro vložky válců v motorech.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět