Jarní startování

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 22 úno 2013, 14:20

Cvakalo relé, pokud baterka byla slabá.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » pát 22 úno 2013, 18:47

Takže kluci dnes jsem se do toho pustil Připojil jsem autobaterku přes startovací kabely. Otočím klíčkem, zdvihnu bočák,začknu brzdu áááá spustím start -NIC, jen cvak. Oblil mě pot. Takže jsem začal rozšroubovávat - celkem zalímavé. Našel jsem startér vyšrouboval ho ven, ťuk jsem ho baterkou a krásně zavrněl - to mě spadl malý kámen ze srdce. Dal jsem ho spátky ("krásná" práce) , opakuji startovací sekvenci - a zase NIC. Tak jsem našel a vyšrouboval svíčku a zkusil protočit a ZÁZRAK - krásně se to protočilo. Takže svíčka zpět, opět START a chytlo to na první šup! Hurá, hurá, hurá ..... Takže koneč ě jsme se zkamarádili - ode dneška nemám rád sníh. Potom jsem to zkoušel ještě dvakrát a pokaždé to chytlo hned. Takže už jsem konečně plnohodnotný člen KYMCO-CLUBU :P

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » pát 22 úno 2013, 19:14

Gratulace,bravo,abych se přiznal tak jsem to takhle rychle nečekal.
To si musel odstrojit pěknej kus stroje.Jak si vyndal svíčku,tím mrňavým otvorem v tunelu??Tak jestli tomu rozumím dobře,tak byla svíčka zasviněná.Co benzín,měnil jsi ho.Trošku víc podrobně,prosím.Ať se poučím od nováčka.
P.S Jseš DOBREJ a zřejmě šikovnej.Fakt !!!!!!Máš moji hlubokou poklonu .!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » pát 22 úno 2013, 19:39

Benzín jsem nechal zatím původní, dle TP jsem vypátral původního majitele,který mě řekl,že s tím startováním nebyl nikdy problém a vždy to po zimě nastartoval hned - což mě uklidnilo (vzhledem k problémům, které jsem fóru četl). Svíčka byla tošku černá ale bez nánosu, tak jsem ji lehce očistil zubním kartáčkem a zašrouboval originál dlouhým klíčem (ten co je pod sedlem) opět zajímavá práce. Horší bylo ovšem nasadit "fajku" na tu svíčku. Jak jsem uslyšel ten zvuk tak jsem byl šťastný jako blecha. Dnes nebudu asi ani spát :lol: .Zkontroloval jsem provozní kapaliny - vše OK až na nedostatek brzdové kapaliny v levé páčce . Jakou kapalinu tam dát ? Tu co používám v autě? Fuj sníh - Hurá suchá cesta :D

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pát 22 úno 2013, 21:15

Kapalinu máš na víčku. Měla by to být DOT 4.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 23 úno 2013, 08:43

Skippine,umím si živě představit Tvůj štastný pocit,když to začlo vrčet.
Zatím jsem měl převážně opačné pocity.Nejhorší bylo,když přijela parta motorkářů s požadavkem-NATOČTO a ono NIC !!!

Dotaz:na demontáž startéru jsi musel něco odstrojovat? nebo zespoda-
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » sob 23 úno 2013, 10:01

Horší byla montážostal startér ven tak jsem demontoval sedlo (vyháknutí tlumiče a dvě 10matky) poté jsem demontoval vanu pod sedlem (baterku jsem nechal na místě). Poté uvidíš startér, ten je přichycen dvěma šroby M5. Na jejich vyšroubování je potřeba račnu s dlouhým nadstavcem (8mm), pak se startér "vypáčí" dvěma širokými šroubováky. Dále je to již ježek v kleci (vytoči,vytáhnout - tento postup bych asi nepopsal).Horší byla montáž. Musel jsem sundat boční kryt (2x 6mm imbus a zacvakávací zobáčky). Potom jsem tam ten startér pomalu naklepával zezadu až si sedl nadoraz.

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 23 úno 2013, 10:05

Jasný,dík.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Petr 65
Už mám víc než deset
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18 bře 2012, 08:46
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Petr 65 » sob 23 úno 2013, 20:19

Myroad zatím jen cvaká,musíme nabíjet a pak přijde první jarní startování.Jo,hlavně musím najít baterku,nejdřív knížku pak to bude OK
Pařez,Pionýr,Jawa 350,Yamaha 750YZFŤing Ťong 50ccm,Kymco Exciting 500i,Kymco Myroad 700

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » sob 23 úno 2013, 22:18

Petře,dík za info.Až to nastartuješ dej vědět a když né (čemuž nevěřím) napiš taky.
Skippine,co bylo za důvod,že to nechtělo startovat.Tvůj názor.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » ned 24 úno 2013, 19:40

Můj nový miláček- dnes jsem vyjel aspoň 5m před garáž, vyfotil a zajel zpět. Teď startuje skvělě. Asi to bylo zatuhlé v horní úvrati, možná stačilo vyšroubovat jen svíčku a zkusit to protočit.

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » ned 24 úno 2013, 19:41

Bezva,pošli fotky.
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » pon 25 úno 2013, 06:17

Rád bych ale nevím jak je vložit!

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3064
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 25 úno 2013, 07:55

Troufám si říct, že se Skippinův motor skutečně zastavil někde těsně před horní úvratí. K tomu se nejspíš přilepily kroužky následkem dlouhého odstavení, kdy se benzín odpařil a na stěnách válce zůstane jen lepkavý potah z těch výborných biosložek. :evil: Tím jak jsi vytočil svíčku, hodně jsi ulevil startéru odstraněním komprese ve válci a ten pak už dokázal pístní kroužky utrhnout.
Říkám to pořád a každému, kdo se na to ptá. Když je v plánu delší odstávka jakéhokoliv skůtru, či motocyklu, je nejlepší, co nejvíce vyjezdit klasické palivo natural 95 a nádrž až po víčko nacpat nějakým vysokooktanovým palivem. Tato paliva neobsahují biosložku a proto se z nich nevytváří ty lepkavé usazeniny. Jsem jasným zastáncem plné nádrže při odstavení stroje a to z důvodu znemožnění vzniku koroze na vnitřku nádržě a součástek uvnitř se nacházejících např. vstřikovací čerpadlo. Tož tak ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7760
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » pon 25 úno 2013, 08:23

skippin píše:Rád bych ale nevím jak je vložit!
Tak si to tady přečti. viewtopic.php?t=321&postdays=0&postorder=asc&start=0
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Odpovědět