Jarní startování
Takže kluci dnes jsem se do toho pustil Připojil jsem autobaterku přes startovací kabely. Otočím klíčkem, zdvihnu bočák,začknu brzdu áááá spustím start -NIC, jen cvak. Oblil mě pot. Takže jsem začal rozšroubovávat - celkem zalímavé. Našel jsem startér vyšrouboval ho ven, ťuk jsem ho baterkou a krásně zavrněl - to mě spadl malý kámen ze srdce. Dal jsem ho spátky ("krásná" práce) , opakuji startovací sekvenci - a zase NIC. Tak jsem našel a vyšrouboval svíčku a zkusil protočit a ZÁZRAK - krásně se to protočilo. Takže svíčka zpět, opět START a chytlo to na první šup! Hurá, hurá, hurá ..... Takže koneč ě jsme se zkamarádili - ode dneška nemám rád sníh. Potom jsem to zkoušel ještě dvakrát a pokaždé to chytlo hned. Takže už jsem konečně plnohodnotný člen KYMCO-CLUBU 
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Gratulace,bravo,abych se přiznal tak jsem to takhle rychle nečekal.
To si musel odstrojit pěknej kus stroje.Jak si vyndal svíčku,tím mrňavým otvorem v tunelu??Tak jestli tomu rozumím dobře,tak byla svíčka zasviněná.Co benzín,měnil jsi ho.Trošku víc podrobně,prosím.Ať se poučím od nováčka.
P.S Jseš DOBREJ a zřejmě šikovnej.Fakt !!!!!!Máš moji hlubokou poklonu .!
To si musel odstrojit pěknej kus stroje.Jak si vyndal svíčku,tím mrňavým otvorem v tunelu??Tak jestli tomu rozumím dobře,tak byla svíčka zasviněná.Co benzín,měnil jsi ho.Trošku víc podrobně,prosím.Ať se poučím od nováčka.
P.S Jseš DOBREJ a zřejmě šikovnej.Fakt !!!!!!Máš moji hlubokou poklonu .!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Benzín jsem nechal zatím původní, dle TP jsem vypátral původního majitele,který mě řekl,že s tím startováním nebyl nikdy problém a vždy to po zimě nastartoval hned - což mě uklidnilo (vzhledem k problémům, které jsem fóru četl). Svíčka byla tošku černá ale bez nánosu, tak jsem ji lehce očistil zubním kartáčkem a zašrouboval originál dlouhým klíčem (ten co je pod sedlem) opět zajímavá práce. Horší bylo ovšem nasadit "fajku" na tu svíčku. Jak jsem uslyšel ten zvuk tak jsem byl šťastný jako blecha. Dnes nebudu asi ani spát
.Zkontroloval jsem provozní kapaliny - vše OK až na nedostatek brzdové kapaliny v levé páčce . Jakou kapalinu tam dát ? Tu co používám v autě? Fuj sníh - Hurá suchá cesta 
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Skippine,umím si živě představit Tvůj štastný pocit,když to začlo vrčet.
Zatím jsem měl převážně opačné pocity.Nejhorší bylo,když přijela parta motorkářů s požadavkem-NATOČTO a ono NIC !!!
Dotaz:na demontáž startéru jsi musel něco odstrojovat? nebo zespoda-
Zatím jsem měl převážně opačné pocity.Nejhorší bylo,když přijela parta motorkářů s požadavkem-NATOČTO a ono NIC !!!
Dotaz:na demontáž startéru jsi musel něco odstrojovat? nebo zespoda-
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.
Horší byla montážostal startér ven tak jsem demontoval sedlo (vyháknutí tlumiče a dvě 10matky) poté jsem demontoval vanu pod sedlem (baterku jsem nechal na místě). Poté uvidíš startér, ten je přichycen dvěma šroby M5. Na jejich vyšroubování je potřeba račnu s dlouhým nadstavcem (8mm), pak se startér "vypáčí" dvěma širokými šroubováky. Dále je to již ježek v kleci (vytoči,vytáhnout - tento postup bych asi nepopsal).Horší byla montáž. Musel jsem sundat boční kryt (2x 6mm imbus a zacvakávací zobáčky). Potom jsem tam ten startér pomalu naklepával zezadu až si sedl nadoraz.
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
- František Procházka
- Expert
- Příspěvky: 1950
- Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
- Bydliště: Chrastava
Troufám si říct, že se Skippinův motor skutečně zastavil někde těsně před horní úvratí. K tomu se nejspíš přilepily kroužky následkem dlouhého odstavení, kdy se benzín odpařil a na stěnách válce zůstane jen lepkavý potah z těch výborných biosložek.
Tím jak jsi vytočil svíčku, hodně jsi ulevil startéru odstraněním komprese ve válci a ten pak už dokázal pístní kroužky utrhnout.
Říkám to pořád a každému, kdo se na to ptá. Když je v plánu delší odstávka jakéhokoliv skůtru, či motocyklu, je nejlepší, co nejvíce vyjezdit klasické palivo natural 95 a nádrž až po víčko nacpat nějakým vysokooktanovým palivem. Tato paliva neobsahují biosložku a proto se z nich nevytváří ty lepkavé usazeniny. Jsem jasným zastáncem plné nádrže při odstavení stroje a to z důvodu znemožnění vzniku koroze na vnitřku nádržě a součástek uvnitř se nacházejících např. vstřikovací čerpadlo. Tož tak ...
Říkám to pořád a každému, kdo se na to ptá. Když je v plánu delší odstávka jakéhokoliv skůtru, či motocyklu, je nejlepší, co nejvíce vyjezdit klasické palivo natural 95 a nádrž až po víčko nacpat nějakým vysokooktanovým palivem. Tato paliva neobsahují biosložku a proto se z nich nevytváří ty lepkavé usazeniny. Jsem jasným zastáncem plné nádrže při odstavení stroje a to z důvodu znemožnění vzniku koroze na vnitřku nádržě a součástek uvnitř se nacházejících např. vstřikovací čerpadlo. Tož tak ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gek
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7760
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Tak si to tady přečti. viewtopic.php?t=321&postdays=0&postorder=asc&start=0skippin píše:Rád bych ale nevím jak je vložit!
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 sajda.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."